Sider

lørdag 20. august 2011

Smalhans !

Hei der, her ser dere Gunda Djupvik en allsidig dame som netopp er kommet ut med en ny, spennende bok på Samlaget og den heter Smalhans . Smalhans er en bok om god mat på lågbudsjett og passer perfekt nå i disse hybeltider !

........................
Boka til Gunda kan du bestille ved å gå inn på innlegget her og få ei signert bok ;)
I sommer var denne allsidige dama på besøk i hagen hos meg og grunnen til det er at hun til våren kommer med en ny bok og den skal handle om sylting og safting og gjett hvem som har tatt bilder av syltøy, saft og bær da..?

(Bilder tatt til boka kommer jeg ikke til å legge ut i bloggen før boka er ute)

Vel, travle tider men alt som er gøy får man jo tid til ! Og nå er jeg på farta for å møte en gjeng fargerike damer i norges vakreste by og selv om regnet høljer ned skal det bli en fin dag ;D

(Og ja, etter at Gunda var på besøk har jeg blitt litt flinkere til å bruke fotostativ...Men så jeg er jo en slik impulstype og da er ikke bestandig så planlagt skjønner dere ...)

14 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kos deg:)
Hyggelig med innslag fra Bruktbo på Norge Rundt i går:)
ha en fin dag
klemklem

sologbolig sa...

Hei. Så koselig å se deg på Norge Rundt i går da! Ha ei flott helg.

Guri sa...

Dette tror jeg blir en kjempefin bok :) Artig å se deg på Norge Rundt i går :)) Ungene kjente seg igjen de også ;)
Klæm

Violetta sa...

Gunda er ikke bare kreativ, men utrolig pen også! Heldig du som kjenner ei slik dame ;-)

Duse Pasteller sa...

Så artig!! Dette må sjekkes ut;)
Har ikke TV, så fikk ikke sett deg på Norge Rundt i går..:/ Men kan kanskje se reprisen på nettTV.
Ha ei fin helg!
janni

sigrid sa...

Så spennande :-)

God helg!

Synøve sa...

Tenk så skjedde det i går da - uten at vi visste det! Du verden så flinke vi var:)))))Det begynte å trille inn meldinger fra folk som hadde sett meg mens jeg intetanende kjørte retning Namsos......Artig den med stålampa også da:)) Nå er vi TV-kjendiser tenk!Klem

Synøve sa...

Tenk så skjedde det i går da - uten at vi visste det! Du verden så flinke vi var:)))))Det begynte å trille inn meldinger fra folk som hadde sett meg mens jeg intetanende kjørte retning Namsos......Artig den med stålampa også da:)) Nå er vi TV-kjendiser tenk!Klem

Britt Åse sa...

Så herlig bilde av Gunda ! Resten av bildene også. Sånne som spriter opp humøret :D

GAWO sa...

Jeg var på hytten i år, i regnvær og innekos, og da Norge Rundt rullet over skjermen skvulpet fredagsvinglasset mitt nesten over i iver over at du var der. Så utrolig artig det var å få "møte" deg. Det var et riktig så flott innslag på TV`n. Jeg sendte sporenstreks en melding via SMS til den andre bloggdamen jeg kjenner og som havnet på bloggtreff med deg. Nå sitter jeg her og er spent på og få høre hvordan dere har hatt det der.
Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld.

Tovepia sa...

Takk for sist, Gunda!! Trivelig:)

Dette hørtes ut som et spennende samarbeid, og jeg skjønner jeg har sett for lite TV i det siste..
Nyt kvelden, det skal jeg gjøre;)
Klem;)

brudeblogg sa...

Hei Gunda!
Jeg lå febersyk og forkjølet på sofaen på fredag. Plutselig våknet jeg til og tenkte at nå må jeg følge med! Og ja, da, der var du, gett! :) Morsomt å se deg!
Har fremdeles brudebilder fra deg som venter på å bli presentert på bloggen. Det kommer noen utover høsten når jeg er kommet i bloggmodus igjen :)

Mitt hvite hus sa...

Så flott innslag av deg og butikken Gunda... dere har en flott butikk som bugner av flotte.,.saker... skal ikke se bort i fra at jeg plutselig er der hos deg.:

Flotte bilder O=)

klemmer o=)

Tulip sa...

Spennende bok, og veldig lurt for studenter!
Gleder meg til å se den neste boka der du er fotografen! :))
Klem