Sider

søndag 18. september 2011

Hrmmmf

Æsj, et langvarig prosjekt rett i .... Har over lengre tid fundert over denne bunten med netting og hva for noe "stilig" jeg skulle finne på utav den.Vel, malen har ventet lenge og nå i helga ble så prosjektet gjennomført men for en skuffelse ;(

Når du går lenge og funderer og tror en greie blir  bra og så blir det noe av det styggeste du noengang har sett, ja da.Når i tillegg de som bor sammen med deg bare rister på hue og spør om det virkelig skal være slik da bør en tenke på om det var så lurt å sitte under epletreet og få epler i hue...Æsj
Og om litt må jeg vel blogge det forferdelige produktet,har jo brukt så masse forb.... bortkasta tid på det og noe må det brukes til... Må bare gå igjennom bildene først. Huttimegtu ;(
(bildene kom i feil rekkefølge og....innlegg krever ingen kommentarer)

8 kommentarer:

Tulip sa...

Hva er det du har for en ide nå da? :)
Så dumt at du ble misfornøyd...

Mor Inger`s hus sa...

Synes det ble stilig jeg. Kommer an på øyet som ser vettu :)
Ha en fortsatt fin søndagskveld.
Klem fra Inger

Synøve sa...

Glem ikke at det er noe som heter prosess.....:) Det betyr i klartekst at man alltid kan si (til seg sjøl eller andre) at ting er da ikke ferdig, man er jo i en prosess må vite!!! Bare et tips altså:)) Klem fra meg som også har litt erfaring med prosesser he he....

sigrid sa...

Tøft!
Berre jobb vidare til du er fornøgd :-)

Kristin sa...

Du har ihvertfall prøvd å sette visjonen din ut i livet.. En løsning finnes det på alt, plutselig er du i mål :) Kreativitet er noe du bobler over av, du får til så utrolig mye tøft. Lykke til!

- Det Lune Rede -

karin sa...

hehehe, så er du faktisk en av oss andre du også..det med å ha et prosjekt som ikke blir så vellykket:))

brudeblogg sa...

Du er nå morsom, Gunda!

Av erfaring vet jeg at ingenting blir slik vi hadde tenkt. Det blir enten bedre, rarere, dårligere, styggere eller helt fantastisk.
Men vi lærer alltid noe av det.
Stå på!

Flere brudebilder fra deg kommer snart til en blogg nær deg :)

J. sa...

haha, du er herlig:) spent på flere bilder;)

jeg har vært litt ute av bloggeverden en stund, men nå har jeg koset meg med kaffe på veranda og tatt igjen innleggene her inne hos deg:) Du har en fantastisk blogg:) storkoser meg når jeg leser innleggene dine:)

høstklem til deg:)