Sider

søndag 25. september 2011

WooD OuT !

Vel, da tror jeg denne "tre" perioden min er over. Etter et tiår med drivved både her og der er det tid for et lite skifte, og føler det er på tide å gå videre....

......................
Med "liten" valp ihus er det praktisk med rustikke møbler som tåler et tygg eller to så noe får bli men det meste skal UT til fordel for noe annet ;)))

.......................
Noe annet..? Hva da..?

By the way; har noen av dere prøvd den supre, iflg reklamen Lady 01 malinga??? Er den bra ?

.....................

Takk for at du av en eller annen grunn titta innom min lille blogg ;)

Ser tiden renner fra meg og det blir mindre og mindre tid for denne blogginga mi og vurderer legge ned denne lille rare greia.... Hva ville du i såfall savne..? Me or the driftwood.....

22 kommentarer:

Vigleik sa...

Helt enig, inn med noe nytt og inspirerende.

Hvor har der fått den vegghengte vedbeholderen? Den var råtøff. Har tenkt på en slik en og vurderer å få en blikkenslager til å lage en slik på mål.

Ha en forsatt fin kveld;)

Odins lille hjørne sa...

Savne.. Nydelige bilder, morsomme kommentarer, mange ideer...
Så blir det spennede å se hvilken vei du går nå, når du skal bytte ting ut.. :0)
Odin

Tovepia sa...

Hva i all verden, skal du slutte med drivved...og legge ned?? Nei, no får du gi dæ!!
Jeg liker dine påfunn og ideer og den inspirasjon det gir, så stå på!!
Klemmings fra mæ;)

Beate sa...

Ideen om å legge ned må jeg si jeg ikke liker!! Hvor skal jeg la meg inspirere da? Jeg kommer til å savne de fine bildene dine, og den gode stemningen du lager! Jeg håper du forsetter å blogge, og er spent på hva som skal inn nå :) Ønsker deg ei ny god uke!

Linda Himlingen sa...

Er du GAL? Du må da vel ikke legge ned!! Du som inspirerer i bøtter og spann, med dine ville påfunn!! Nei, ikke slutt å blogg! Jeg legger ned veto!! ;D
Du finner da på noe nytt, og bedre! DET gleder jeg meg til å se fremover her! :)
Klem

Elin / Draumesidene sa...

He-he! Vi tenkjer visst likt, du og eg? Både om drivved og bloggeslutt... Og kva vil andre sakne? Helst personen bak bloggen tenkjer eg? Den som finn på alt det kreative tøyseriet?

Ha ei flott, ny veke!
Klem E :)

Mandy Lou sa...

Liker ikke å høre at du tenker på å legge ned, nei. Men det må du jo selvsagt få avgjøre selv. Vil nå ihvertfall savne deg og alle dine kreative påfunn. :)

Synøve sa...

Alle former for vennskap - også "bloggevennskap" - kan vel lett få slagside, altså; den ene betyr mer for den andre enn omvendt, at det å nyte erstattes og det å yte tar over osv osv. Det du gjør på bloggen din er viktig for mange, men det er jo overskuddet ditt vi nyter godt av!! Dersom du kjenner på at det blir bare pes (hvem har ikke vært der!!) så blir det jo ikke bra for hverken deg eller oss..eller noe sånt;)Lykke til med klokt valg - Klem:)

brudeblogg sa...

Ville selvfølgelig savnet deg og "playingen" din.
Du er et lekende menneske, og det liker vi.
Syns det går igjen hos enkelte at de etter en tid opplever bloggingen som en byrde, - man må hele tiden finne på noe nytt og kreativt å dele med sine medbloggere.
Det er lov å ta pauser, lange og korte, og komme med innlegg når man har lyst.
Det er i grunnen ganske god trening, dette å øve seg på å finne ut hva man VIL og ikke hva man BØR.
Ønsker deg lykke til med å finne ut av det!
Det er lov å gi seg også. Det må være helt opp til deg.
Men jeg kommer altså til å savne deg veldig hvis du finner ut at du vil legge helt ned.
Men det er mitt problem og ikke ditt :)

Landcharm sa...

Du må aldri slutte å blogge! Det er vel tiden vi kranger med de fleste av oss, og jeg er vel en av de virkelige ustabile. Jeg ønsker meg bare å se videre på dine herlige kreative innslag her på blogg - det er en av gunnene til at jeg er her...Du må gjerne blogg om drivved eller annet. Du har en unik kreativeite som må vises i en eller annen sammenheng iallefall! Ønsker deg en ny fin uke.

Kathrine sa...

Godt jeg "kjenner" deg, så du forsvinner ikke:))
Synd med mobnr.trøbbel denne helga da. Hadde vært flott å hatt deg med i dag!

Ellers: Jeg la jo ned min hageblogg i vår?. Vondt de første dagene, så helt flott! Tiden i blogglandia kan bli for mye også. Alt til sin tid.
Ny inspirasjon ? Du kan jo den jobben da,) Og hva med alt du fikk fra meg? Mere der det kommer fra. Bli gjerne med selv:)

Maling har jeg bare greie på oljemaling, som ikke gir heksesot. Mal med ojle, luft ut og nyt:)

Vel, uannsett om du legger ned eller ei, så savner jeg deg likevel jeg da. In real life.
Snakkes:)

Laila sa...

Hallooo ikke prøv deg,
Savneliste:
Flotte bilder
morsomme kommentarer
Katter
valp
drivved
dverger
rust
Ja, kan sikkert fortsette i det uendelige: IKKE slutt.
Regner med at du fortsetter, klem Laila

Ege sa...

DEG, uten tvil :) Driftwood kan erstattes, det kan ikke du og den du er....

Guri sa...

Hvis du forsvinner.......ville jeg savnet både deg og dine (av og til ville) inspirerende ideer :)
Greit at du flytter ut drivveden, men ikke flytt ut blogginga også!!!
Klæm

monicas hobby sa...

Gunda forsvinner aldri hu ... hu bare tar en litt annen retning ...
Spennende!!

ha en fin uke... !!!

KLEM::))))

Beate - Bia ved havet sa...

Gærne dame! Du skal da vel ikke legge ned.

Nei, det går bare ikke. =(

Anne (Moseplassen) sa...

Naturligvis vil jeg da savne deg! Både deg og de kreative krumspringa dine :) Om det er drivved eller annet du tryller med er ikke så vesentlig for meg.

Forstår godt om du går lei bloggingen og legger ned, men håper naturligvis du fortsetter! Kanskje på en annen måte enn før?

klem

Shabbylishious sa...

Nei du må ikke legge ned bloggen:( Jeg blir så glad av alle sprellene dine.Du er så positiv og har selvirioni og samtidig viser vakre bilder.
Ja mon tro hva du skal finne på uten drivved? Gunda uten drivved blir rart. Men skjønner veldig godt at du er litt lei, vi alle blir det etter en stund med dilla på noe.
Sier som Tove. Nei no må du gi dæ!

Anne sa...

Å tru du e GAL!??? slutt???
NEI vadde så lekt, hva blir med meg da da??? hvor skal jeg se??? nei, mer av alt det du er god på, dverger ikke minst :-)

At en utvikler seg, helt klart, at en har behov for forandring, helt klart, livet!! det Gunda, så bare kjør på her med nye sprell uansett anfall og innfall :-)

Synnøve sa...

Nei du kan ikke legge ned bloggen din!!
Har malt med purecolour og den kan anbefales. Kjempegod og male med og det blir et flott resultat. Dekker bra gjør den også
Klem

karin sa...

Da vil jeg savne DEG!

ASSA sa...

Nei du må ikke slutte med å gi noen flotte bilder med Stemning, om det er drivved eller andre tinf er det bildene som er gode å se på ☺
Håper du har overskudd til å blogge videre om det er litt ujevn rytme så er ikke det så farlig (husk! den som venter på noe godt...;)
I dag oppdaga jeg et klokka var tre når jeg dro hjem og jeg som jobber til halv fire alle dager fram til onsdag :( men må prøve finne på noe lurt!