Sider

fredag 28. oktober 2011

Jeg saler hesten !

Straks tar jeg og saler hesten og galopperer nedover lia for å henge opp mine rustne kranser!

Er litt spent på hvordan bakgrunnen for kransene blir; det har mye å si for uttrykket...Her hjemme sklir jo kransene rett inn i miløet, forvitring....

Og som dere ser er den gamle bordplata blitt hengt opp som et "maleri" ute i enrèen-blå som den er og jeg som ikke er begeistret for blått...

......
Det blir en travel helg ser det ut for og jeg kommer ikke til å være der nede på utstillinga hele helga men send meg en mail om du kommer så får du vite om jeg er der eller ikke..?

Og ja, de rosene burde vært skifta ut.....

11 kommentarer:

Synøve sa...

Griselekkert - lykke til:)) Klem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Blir spennende:)
klem og lykke til

karin sa...

Lykke til i helga! Det blir spennende! Håper jeg får til å ta en tur!

Anne sa...

God fornøyelse snuppa, kos dæ!

sigrid sa...

Stilig!

God helg :-)

snødronningen sa...

så lekkert,flotte bilder,legger meg som følger.klemmer hege

Liv Elin sa...

Heia Gunda! Ville bare si at æ har en feature av dæ hos mæ her http://divingfornews.blogspot.com/2011/10/ah-gunda.html i fall du har løst å lese litt skryt :) Kos dæ i helga!

Ida sa...

Stilig!
Håper at du har storkost deg i helga, og at alt gikk bra!

God ny uke!
KLEM.

Ida sa...

VAKKERT hjerte under her!
Virkelig FINT! :)

organic-lizzi sa...

Håper det ble vellykket for dette var bare sååå stiiilig...!
Deilig dag til selveste trønderheksa & Stooor klem fra Randi

Tovepia sa...

Lenge siden jeg var her inne, ser jeg, men takk og lov, du er like kreativ som alltid!!..og så leste jeg Allers idag, flott reportasje om en flott dame!
Klemmings fra mæ;)