Sider

tirsdag 11. oktober 2011

My Horse !

Men ikke hvilken som helst hest ;) Denne lå i containeren en tidlig høstmorgen jeg kom på jobb,ingen hadde tatt seg bryet med å ta den opp den mangla jo både mejene, manen, halve hodet men ikke håpet ! Og der kom jeg; tadam med nok humør til å se potensialet i dette vraket....


Etter en kjapp liten makeover ute i garasjen bars det til under epletreet for så å bli bært i håndtaket inn til kjøkkenet der den stod kjøkkenet. Det vesle verktøyskrinet som ble festa på ryggen ble jo rett og slett helt genialt !!! Kjempepraktisk; hva skal en egentlig med sal...? Vel, hesten min kommer dere garantert til å få se mere utav et eller annet steds....

Arbeidshesten min ;)

8 kommentarer:

Tovepia sa...

Sannlig har du fått deg hest,og jeg er imponert over eplehøsten, for her har det ikke vært epler;)
Kom akkurat hjem til regnet idag; alt er som det skal:O)
Kos dæ, klem fra mæ;)

sigrid sa...

Herleg!

klem

Synøve sa...

Hjerteknuser med potensiale - kan tenke meg at du falt for han der ja:)
Nok en påminning om at alt - trolig (!) - kan brukes til noe om man ser med nytt blikk og tilsetter en bra dose kreativitet og masse kjærlighet!!! Høstklem:)

Brit sa...

Dette var hest etter min smak, helt ufarlig og søt!:)

GAWO sa...

Du er helt rå på og se nytte i alt du får øye på. Jeg klarer bare å komme på noe lurt med de flotte eplene. Ummmmm, tenker på kaker og åker og dessert og.....

Fargevandring sa...

Wow, det ble kjempetøft:-) Gunda rider igjen, med de supre ideene sine!!

Hagen i Grubba sa...

At du kommer på det! Jeg er imponert, jeg :)

Guri sa...

Så det var hesten det smykket satt på. Lurte litt på det jeg...... Går nok under kategorien styggfin den hesten der, med vektskåla over mot finsida ;))
Klæm