Sider

torsdag 20. oktober 2011

Til tørk...

Heia der ;) Long time no see... Nå henger stoffene, dukene og alle glassene til tørk kan man si.

Etter en mega helg med dama her ble jeg helt satt ut og først idag har kroppen tatt til seg litt mat om man kan kalle to loff skiver mat da ;(Vel,jeg skal ikke legge skylden over på den dama da, gikk på jobb med 39 i feber nesten hele forrige uke og det kjennes på kroppen etter ukeslutt kan du si.

Skal bli flinkere til å ta hensyn til meg selv. Promise!

............
Vel, litt mere til tørk kanskje så blir det bare såååå bra ;)

Gleder meg til å sende bildene til forlaget denne gang, tror det ble en herlig bildeserie .

Ps- Stikk inn til kvinnen i bloggen her etterpå da, hun er en racer på det kjøkkenet.

Det kan jeg jaggu meg skrive under på !
PsII- På bildet henger et klede en siler saft igjennom...

7 kommentarer:

sigrid sa...

Kjekt prosjekt!
Men ta vare på deg sjølv også :-)

Landcharm sa...

Ønsker god bedring! Hva er det du tørker?? Uansett så gjør jo du det dekorativt.

Anne sa...

Jøsses, lurte et sekund på hvem du har tatt kverken på!!?? he he

Kipt da, syk, huff og huff, trengs hjemmesykepleie i form av gode historier og masseveis av latter rop ut!!

Klem i kvelden.

Ida sa...

To kreative og flinke Gunda'er.
Herlig! :)
Det ser ut som suksess,
spør du meg.
Smaker og lukter slik også, sikkert. Eller garantert, tror jeg vi sier.

Lykke til,
og god bedring.
Ta vare på deg selv, ja,
og kos deg i helga,
som er like rundt hjørnet. :)

altgodt sa...

Å, eg er glad vi kom i mål! (Og at det ikkje var min feil at du vart sjuk... :rødme:) Møtte marknadssjefen i forlaget vårt i dag, ho hadde site og bladd i sommarbilde, og var overlukkeleg over kor fine dei var! <3

Marie sa...

Uff da, ikkje godt å vere sjuk. kan prøve kven som vil :(

Tørkleet som det er sila saft gjennom vekka plutselig gode barndomsminne :)

God helg og god bedring :)

PS Når du har 39 i feber skal du ligge under dyna vennen ;)

Den Grønne Baljen sa...

Heisan Gunda..

lenge sida sist nå..ikke tid til å blogge og kikke inn så ofte nå.: men kjempe koselig når jeg først får tid..

Du må ta godt vare på deg selv må du skjønne..

hvordan går det med den lille som har vokst nå--

god helg
Klem Kerstin