Sider

søndag 13. november 2011

Boring Sunday..?

Er du i nærheten av Trondheim og ikke vet hva du skal finne på..?
Ta deg entur til vakre Bakklandet da vel!!! Der er det masse små sjarmerende butikker som perler på en snor som har søndagsåpent og det liker jo vi jenter som jobber fullt ellers i uka !
..........
Selv pleier jeg ta toget inn til byen for litt sosialisering med valpen vår og da slår vi to fluer i et smekk; sosialisering og shopping !
Sist måtte jeg innom Sukker der de har de mest fargerike kreasjoner og ting du bare må ha ;)
Jeg var så heldig å treffe Gunhild da jeg var innom det er hun som har kreert den vakre, grønne puta!
..........
Entur innom Ida i den lille, sjarmerende bruktbutikken Etter Min Morfar var vi også, og der ble det med meg hjem (enda) et sett grønne kniver....Bare må ha dere vet ....Og javisst; selv om jeg driver bruktbutikk selv så elsker jeg gå shoppe hos andre bruktbutikker, et innlegg om hva jeg har kjøpt i sommer kommer snart....
Vel, bare et lite tips her på søndagsmorgenen og dere som lurer på om jeg har flere kranser til salgs så ble alle solgt på messa i forrige uke men jeg skal kreere noen flere om litt så ha tolmodighet med meg ;)
Og til dere som lurer på innlegget under ang pr kåt så var jeg og Ippi i et av norges største ukeblad forrige uke, hihi men det er seks kilo siden da fordi slik er det når man har skaffa seg hund dere vet....Turer og null spising i sofaen desverre ;(

9 kommentarer:

Skjerstad sa...

En aldeles nydelig pute Gunda :) Så frisk ! Jeg holder på å sy meg en veske i de fargene der , av et stoff jeg har funnet på Bruktbo . Og knivene likte jeg også ;) Har du vært i et ukeblad , så hyggelig !

Og du, takk for Søndagstips !
Kos dæ i dag å
Klæmma fra mæ

GAWO sa...

Skulle mer enn gjerne ha slått følge med deg både på sosialisering og shopping.....men så var det den lange veien da :) Får heller ta meg en søndagstrimtur. Litt grått her i dag,så det blir sikkert smått med fotograferingen. Men tur blir det! God tur til deg.

Tovepia sa...

Lekkert, lekkert! Grønnfargen gjorde seg så godt på bildene også, mot det grå.
Kjeder meg ikke, for å si det mildt;)
Nyt dagen, klemmings;)

Megan sa...

En dag vil jeg besøge din butik. Og klappe din fine hund. Sådan er det og nu er det sagt. Gunda! :))

Håber du fandt et fint halsbånd. Ja i den alder vokser de hurtigt ud af halsbåndene, men når hun er udvokset, kan jeg anbefale at investere i både Hurtta halsbånd og sele. Har haft stor glæde af disse til mine hunde, de er både flotte og slidstærke! Jeg købte et Hurtta reflekshalsbånd til Aimee i Sverige for nylig, hun hader seler og refleksveste, så det var en god løsning. Alle er glade! :)

God søndag og kleeem.

Synøve sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Landcharm sa...

Nå må jeg tråkle gjennom alle ukebladene på leting, eller har du et litt nærmere hint. Ønsker deg en fin søndag.

brudeblogg sa...

Så deilig det var med grønt på netthinnen en høstsøndag!
Deilig pute og lekre kniver.
Og skjønne kranser.
God søndag, Gunda! :)

sigrid sa...

Fekk eit ukeblad i posten heilt gratis og kven er der : DU!
Stilig!

klem

karin sa...

Så herlig den puta di var!
Jeg trenger også litt sosialisering...;)Ta meg med da vel, hvis du savner følge!