Sider

tirsdag 29. november 2011

Ny Stress test !

Tiden flyr dere, syns ikke det er lenge siden forrige advent jeg!
Iår er adventstaken enkel, hadde ikke tid til å lete frem remedier nede i kjellerboden men en rull rusten streng det har en da alltids hengende.

...................
Årets øredobber er klare til årets julebord et tips jeg fant i en canadisks blogg ;)

Små Ikea julekuler fra 90-tallet festa på to kroker, vips er juleantrekket julete whatever !

Straks desember og en ny stress-test venter; men man er da kvinne for svarte!!!

7 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Det er den fineste adventsstaken jeg har sett iallefall:)
Snasne øredobber til juleantrekket, jeg har de kulene i rødt, skal sannelig lage meg jeg også:)
Fin uke til deg, Gunda:)

klem fra Trine:)

Odins lille hjørne sa...

Adventkransen, helt i din stil! Stilig!!!
Øredobbene, skikkelig jul! Lekkert!!
Ha en fortsatt flott advent!!
Klem fra odin

sigrid sa...

Så tøft!

klem

Guri sa...

Stiligste staken ever!! Tror jeg må finne fram piggtråden som ligger utenfor fjøset ;))
Klæm

Min Verden sa...

Stilig! Jeg fikk to julekurver i gullfarget metall - små, fra Georg Jensen. De forsøkte jeg å finne et oppheng på. Det ville være stilig. Syntes det lange røde var skikkelig fine. De andre var altfor skikkelige :) God jul! Hanne

Linda Himlingen sa...

Stilig!! ;)
Takk for påminnelsen, jeg er da kvinne, for svarte!!! ;D
Håper alt står bra til!
Klem

Synøve sa...

Du har jo fått unna det viktigste; Markert at nå er nedtellinga igang og forberedt oppdatering av deg sjøl - da er jo det verste gjort:)))