Sider

søndag 20. november 2011

Sinka. . .

Fra morgene av idag tok min mann og meg en liten skogstur med hunden i tåka og regnet; herlig å komme seg ut uansett vær!! Klærne er tørket og kjelleren pyntet , og lysestakene mine er gjort om til vaser ;)

..........
Hunden vår er kjempegod å gå tur med ; i skogen som på asfalten-det er værre med meg...

"Hun sinker oss..." hørte jeg min mann si en av de hundre gangene jeg stoppa opp og måtte plukke enda en kvist blåbærlyng eller et par meter kråkefot som står der og frister..... En neve sopp fikk jeg med meg også ! Herlige søndag!
Klem fra Sinka...

12 kommentarer:

Odins lille hjørne sa...

åja! Hunder er de beste turkameratnen! Har jo ei sjøl, og nå ei på lån :0)
Ha en fortsatt fin søndag1
klem fra odin

Ege sa...

Åååå, det var det jeg tenkte og følte da jeg klikket meg inn her nå.. For jammen har du snøbær i headeren, og jeg elsker snøbær :)

Tror nok du er den som fikk mest ut av turen, der du så deg rundt og plukket og myste ;)

Jeg ville blitt kjempeglad om du og flere med deg ville tatt turen hit:
http://www.egedenne.com/2011/11/introduser-din-blogg.html

og introdusert bloggene deres. Målet er å få en lang thumbnailliste over små og store blogger, til felles glede for alle. Norske, utenlandske, store, små, foto, mat, interiør, klær, ja, det spiller ingen rolle, så lenge bloggen er din og bare din.. ;)

Guri sa...

He he :) Jeg bruker å ha med meg tre sinker på tur jeg......
Ha en fin søndag :)
Klæm

Landcharm sa...

Ja, man skal da nyte litt, plukke litt og titte litt på skogtur også. Jeg bare holder meg inne i dag, og roer både kropp og sjel. Ha en fin søndag videre.

Marie sa...

Må jo ha bordpynt med heim når ein først er ute på tur :)

Fint blei det iallefall :)

ide-puffen sa...

Godt å være ut uansett vær. Det er bare værre å komme seg ut når det er ruskevær.
Tøft med blåbærkvister i stakene. Herlig grønnfarge.
Kommer innom deg på Brukt Bo i morgen. Håper du er der stjerna :)
Randi

Brocante sa...

En må vel kunne ta seg tid til å nyyyyte? Ikke sant.... Tror vel kanskje han sa det med smil om munnen.

Lysestakene dine er så flott! Hvorfor ikke bruke dem til blåbærlyng. Har en bukett stående - en gang i mellom kjøper jeg noen få blomster som jeg stikker oppi og får en flott bukett av lite.
Ha en flott uke.

sigrid sa...

Vakkert!

klem til Sinka ;-)

ide-puffen sa...

Hellu på du.
Gjett ka æ har på mæ? Strikkakjolen!
Den sitter som et skudd. Ble smal(så smal som det går an liksom fiksjon) i midjen og vid i bringa( ikke vanskelig med dobbel D)
Nå ser jeg egentlig ut som nissemor, oktoberfestdame eller ei som skal rope inn dyrene på setera en kald høstdag. Eller en som er "Wanna be" bunadsdame. Og vet du hva jeg digger den. Tror jeg må ha den på meg når jeg skal ut å sanke rakved i dag.

Hilsen den nasjonalromantiske vennen din litt nordom.

Sexy Sadie sa...

Savner og holde hund, ja.

Gunnhild sa...

..skal bare, skal bare! ;)
elsker toppbildet ditt, snøbærene mine har nesten blåst bort, men kanskje kan jeg berge noen enda!

du lager og finner så mye "gøitt"
at det er en fryd!

Atelier Kari sa...

Deilige, deilige naturmaterialer. Det er det vakreste, selv om natur er jobb for meg!