Sider

lørdag 3. desember 2011

Jul på badet

Det første en gjør om morgenen er å gå på badet.

Og det første stedet jeg har pyntet til jul på er også på badet, derfor et lite baderoms innlegg.

............ ..........
En liten gran i en flaske pyntet med to øredobber, et lite tre i drivved i tinnkoppen;

og vips er det jul nok der inne.

DSC_0016


Det neste en gjør er å gå på kjøkkenet, kanskje ut å finne en nedblåst kvist uti hagen å sette på bordet... Her er det iallefall forblåst lørdag!!!

10 kommentarer:

KATE ♥ sa...

Det badet er sikkert deilig å komme til om morgenen.
Jeg har også funnet et juletre----
til pus.
Lite og veldig stusseligsøtt!
Klem

Solveig sa...

Hadde jeg started dagen med et så koselig bad, hadde nok fortsettelsen blirr god uansett;o))
Likte så godt det herlige kvistjuletreet ditt!
Forblåst og regn her også.

Ønsker kreative deg en herlig helg!
Klem fra Solveig

Den Grønne Baljen sa...

Virkelig et godt sted å komme til på en morgen dette Gunda... så mange flotte kreative innlegg siden sist...

Ja blåst og regn her og... da er det godt å være inne og kose seg.:

ha en fin fin helg =))

Klem Kerstin

Guri sa...

Ja hvorfor ikke?? Blir i godt humør av dette, og det varer forhåpentligvis resten av dagen også ;)
Ha en fin lørdagskveld :)
Klæm

sigrid sa...

Så koseleg og flott!

Adventsklem :-)

ide-puffen sa...

Enkelt enkelt men lekkert lekkert. Rakveden er ikke bare pynt på badet, men jeg tørker dessverre all rakveden der inne også. Tror noen er lei av alle trestompene der inne, men shit au. Kan jo dandere dem litt fint så sier jeg de er en del av pynten hi hi.
Ordnet gangen av bruktbo ting i dag (og fra Mule)
Kos dæ gode Gundis
Klem

ide-puffen sa...

Hi hi og så har jeg begynt i andre enden. Det siste rommet jeg går ut av om dagen er gangen....så startet der jeg :))

Anne sa...

Noen pynter seg på badet og noen pynter badet :-) du gjør begge deler håper jeg. Lekker og enkel pynt, helt i Gunda stil slik vi kjenner den :-)

Kos deg og nyt adventshelgen! Klem.

ennahs lille hjørne sa...

Herlig juletre i fine driv-vedkvister :)
skulle ha vært ute å henta meg ett lite juletre å satt i vann jeg også...hmmm kanskje det blir en søndags-syssel, hvem vet.

ha en fin førjulstid Gunda :)
Plutselig stikker jeg innom butikken din igjen, nå som jeg får mere fri og bedre tid :)

gult hus i svingen sa...

Fin stemning på badet med små virkemidler..... kreative Gunda:)
Fin søndag ønskes deg fra Trine:)