Sider

fredag 20. januar 2012

Global Wood !

Heia der ;) Tenk; bildet mitt i et innlegg litt under her ble trukket ut til finale hos Nib-jentene !!! Hvor stas er vel ikke det med min litt særegne stil.... Artig ja.
Så nå håper jeg dere alle stikker inn og stemmer på bildet mitt som er nr 5 og hjelper meg til å vinne tur til favorittøyene mine sammen med favorittbloggevenninna mi ;)

Altså; klikk deg inn hit og stem på bildet mitt da vel ;) Om et døgn stenger konkuransen så stem nå da vel !Takk, takk
****
Samtidig er disse to bildene et levende bevis på at nei; jula varer ikke helt til påske iallefall ikke om man har dinosauruser i hus... Serveringsbrett er laget fra veggene til et sommerfjøs, serviettholder av en plank fra fjæra likedan serveringsbrettet der bak på veggen... Tre fra en vakker skogtur!

14 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kjempehyggeli gat du kom til finale:):)
ha en fin helg...
klemklem

brudeblogg sa...

Gratulerer med finaleplass!
Har selvfølgelig stemt på deg :)

Skjerstad sa...

Ja vet du - jeg glemte å gratulerer deg i dag ! Jeg har stemt , og skal stemme i dag igjen ;) Så gøy , og fortjent syns jeg :)

God helg !
Klem fra Janne

HANNES DAGBOK sa...

Har som du vet allerede stemt på deg og etter kommentarene på bloggen min i går å dømme, kan du bestille den turen for det virker som om det er en god del med meg som har gjort det samme;)

Tvitvi!

Stooor klem!

Anne sa...

Nemmen, alt en går glipp av den som ikke er på nib lenger..., man klart iler en inn for å stemme på en god venn!! God helg også Gunda :-)

Fargevandring sa...

Gratulerer Gunda....jeg likte de bildene dine veldig godt så nå skal jeg selvsagt rett inn og stemme på deg. Disse to bildene er også kjempefine...fantastisk den dinosauren:-)

4 i Kiellandsgata sa...

Det var velfortjent=) Jeg digger stilen din=) Må snart komme meg innom butikken din. Lenge siden sist. God helg. Vibeke

sigrid sa...

Oppdrag utført ;-)

God helg klem

Magdalena sa...

digger deg Gunda, har alltid gjort det! stemte på deg på nib :)))

Synnøve sa...

Jeg har stemt på deg:-)
Håper du vinner, for det har du fortjent:-)
Moro og se at det ikke er de samme hver gang i konkuransene til nib!
Ha en fin helg
Klem

Guri sa...

Hærlig!! Gratulerer og lykke til :)
Klæm

Anne-Berit sa...

Så kjekt.Masse til videre i konkurransen.
Og selvfølgelig har jeg stemt:)

Tee of Vinnord Cottage sa...

ååh ELSKER bildene dine... og når du i tilegg putter inn dinosaur skjellet... ja da er jeg tapt!!!

:D

Den Grønne Baljen sa...

Grattis..og så vel fortjent... Du har fått min stemme.. Du er en ener ... du holder på din stil ( og dne digger jeg)..Og det liker jeg..

Masse lykke til =))

God helg
kerstin