Sider

søndag 22. januar 2012

Søndag morgen

Søndag morgen; min mann står og steker egg og bacon på kjøkkenet mens jeg tester ut den nye Sigma linsa mi som min kjære kjøpte til meg før helga ;D happy-happy!
Sola skinner og javisst, katten sitter på bordet.....
...........
Så mens han fixer frokosten flyr jeg rundt og stråler om kapp med sola og tar bilder både av det ene og det andre på kjøkkenet. Ikke alle er like begeistret for kameraet men det ble en go`bit etterpå til den sære katten som hater å bli tatt bilder av ;)
.............
Trenger nok litt mere enn 30 min på å bli kjent med nylinsa men den virker superduper så langt!
DSC_0107


Straks ny uke der ute, hva vil den bringe mon tro...? Uke 1 starta med radio intervju på nrk1, uke 2 med besøk av avisjournalist og uke 3 med forespørsel om å bli med på spennende kunstprosjekt til sommeren...Straks uke 4 og jeg er klar som et EGG!
Takk for alle gode kommentarer, har fremdeles noe problemer med kommenteringen. Tror ejg må skifte nettleser for å nå dere alle...

15 kommentarer:

Gøy på Tangen sa...

Nydelige bilder som alltid:)

Tovepia sa...

Du trenger nesten ikke nye linser så flotte bilder som du tar! Jeg har lyst på ei macrolinse,men bør vel slippe autofokus før jeg ønsker noe mer;)
Ha en finfin ukestart, sikkert noe spennende som skjer da også;)
Klemmings;)

Maratonjenta sa...

Gøy med ny linse tenker jeg, selv om jeg elsket jo de gamle bildene dine også:-)

Har stemt fra 3 PC'er og en mobil på NIB utfordingen, det bildet fortjener en Apollo-tur!

Høres ut som spennende nyheter, keep us updatet! Søndagshilsen fra Maratonjenta!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Så spennende tider da...dettte høres jo helt toppen ut:)
Kan jeg spørre hvilken type linse det er?
klemklem

Fru R. sa...

Heia
Herlige bilder nok en gang fra deg !
Klem

SNIKKERBUO sa...

For nokre fantastiske bileter!! Og for ein fin blogg du har!

Håper søndagskvelden din er fin!
Klem Helene

Guri sa...

Den katta di er bare kjempestilig! Virkelig kongen på haugen :)
KLæm

gult hus i svingen sa...

Herlige bilder, Gunda og for ett hjem dere har:) Gleder meg til avisreportasjen:) Er så glad for alt det fine jeg fikk kjøpt hos deg sist:) Alt er vaska og i bruk:)
Har stemt på deg i NIB-utfordringen:) Krysser fingre og tær for at du vinner:)
Ha ei fin ny uke:) Klem Trine:)

Kathrine sa...

Fått deg 18-200mm sigma? Mann som lager søndagsfrokost??? Send han hit du.

Flotte bilder! Har stemt på deg i nib-konkurransen. Nå har jeg kommet inn igjen etter å ha sett på nordlyset over Trondheim.

Spennende dager for deg fremover! Snakkes:)

Ha en fin søndagskveld:)

Tilonino sa...

Fine bilder :) Og det blir spennende og se hva uke 4 byr på :)
Lykke til!

Tine:)

farmor sa...

Artige bilder, som alltid. Bare en ting å si, mere. Inspirerende og annerledes. Flott. farmor

sigrid sa...

Vakre bilete!

Herleg kreativ Gunda!

klem

ide-puffen sa...

Grattis med nylinsa. Leke leke.
Deilig å fange sollyset igjen.
Rammene ble kule på veggen i gangen. Skal male trappa et par strøk til, men ikke enkelt når man har undommer som skal opp og ned den trappa hele dagen. Må male mot natta tenker jeg.
Hei hopp
Snakks.

Anne-Berit sa...

Grattis med ny linse.Åssen Sigmalinse fikk du.Jeg har 18-200-linsa med billedstabelisator,og er veldig fornøyd med den Sigmalinsa.
Supefine bilder med særpreg her.il å bli i godt humør av.
Ønsker deg ei supergod uke:)

Fru R. sa...

Gratulerer med 2 plassen hos NIB :)
Bra jobba!!