Sider

mandag 20. februar 2012

Fiine Muuto ;D

Endelig kom pakken i posten etter jeg vant 2 premien i Nib`s januar konkurranse ;)

Frykta den Muuto lysestaken ikke passet inn her men jovisst da; den sklei rett inn i stua nede og som dere ser er det endel rot der på bordet men det er flere prosjekter på gang.....

..... .....
Legg spesielt merke til lampa til høyre på siste bilde; den var jeg så heldig å bli eier av etter en snartur på Bruktbo butikken vår på Levanger. Den hadde hengt kjeeeempelenge ifgl Anne Lise og den passa perfekt til meg kunne hun fortelle så da så ;)))

-Takk til Muuto og Nib for den lekre staken; Fits all !-

6 kommentarer:

Guri sa...

Stilig!!

brudeblogg sa...

Gratulerer med stilig lysestake! Du gir jo alt et personlig preg, du :)

karin sa...

Gratulerer Gunda! Så artig med sølvmedaljen ;)
Den fine gaven jeg fikk av deg har fått en fremtredende plass i stua. Så fiin!!
Og ja ;plutselig treffes vi igjen :))

Havfruen sa...

Knallfin og kler det meste den der!
Ha en fin kveld, klem fra havet:)

Mor Inger`s hus sa...

Rart hvordan ting blir når det kommer i ett miljø. Denne lysestaken hadde jeg nok aldri kjøpt hvis jeg hadde sett den i butikken, men når jeg ser den nå, så vil jeg gjerne finne maken :).
Gratulerer med velfortjent plassering.

Skjerstad sa...

Den kom jo frem jo :)
Så fin den var da Gunda !
Likte måten du hadde satt lysene i den, i en klynge.
Den lampa der fortjener en stoffledning ;)

Klem fra Janne