Sider

tirsdag 21. februar 2012

Gleder meg til...

Nede har vi et ekstra kjøleskap; det er fylt til randen av mat Alt Godt Gunda var her og laga sist høst ! Gleder meg noe innmari til boka kommer ut til våren slik at jeg vet hva jeg skal bruke alt dette til....


Vel; hvitløken er jo grei da i disse forkjølelsestider men alt det andre hun lagde....

j Hvitløk 008

Forresten; kryddersaltet er brukt opp og jeg trenger sårt en oppskrift så jeg får laga et nytt og det finnes i den nye boka til Gunda!!!Her i huset har vi ikke smakt makan til krydder før, aldeles nydelig slik som Alt Godt Gunda sjøl !

Og javisst, det er meg som har tatt bildene til boka som kommer.....

11 kommentarer:

Lottemora sa...

Så gøy da! Den boka hørtes spennende ut!

Lotte

Tovepia sa...

Gleder meg til den boka;) Jeg har nettopp oppdaget marinerte hvitløk på glass, snadder!
Nyt uka videre, klem fra mæ;)

Liv Elin sa...

E så spennanes! :)

Synøve sa...

Det må bli bokkjøp her skjønner jeg om man skal henge med i matsvingene:)) Jeg er også dessuten snart fri for et fantastisk hjemmelaga urtesalt jeg fikk til jul - må planlegge urtehagen min bedre enn i fjor og jakte på oppskrift jeg også:)) Hilste dessuten på en av englene dine i dag (ikke noen prinsessefaktor her altså - sjekker du bloggen min så skjønner du vel resten:)) Klem

Fargevandring sa...

Dette så jo veldig fristende ut. Jeg ble sulten jeg når jeg leste ordet kryddersalt. Må nok ta en titt i kjøleskapet, men der er det ikke mye utvalg. Burde nok skaffe meg den boka der ja, når den kommer:-) Anne Lise

Tina sa...

Så spennende, hviløken på glass ser johelt magisk ut:)

ide-puffen sa...

Gjett om jeg skal kjøpe den baka da. For at du har laget den, men mest for at jeg tror den blir kjempe inspirerende i bilder og oppskrifter.
Klemsi deisi

Havfruen sa...

Bok? Du altså:)))
Hvitløk i marinade er snadder men jeg kjøper min på coop.....
Ha en super onsdag, klem fra meg:)

gult hus i svingen sa...

DEN boka skal jeg kjøpe:) Liker så godt alt hjemmelaga i krukker og glass:)
Nydelige bilder, Gunda:)

klem fra trine:)

KATE ♥ sa...

Nå ble jeg veldig nyskjerrig. Den boka skal jeg ha.
Klem.

Fargevandring sa...

Je, reportasjen ble bra. Tusen takk for at du la den ut på containerbloggen også:-) god helg da:-)