Sider

lørdag 11. februar 2012

It`s kind`a HUDGE.....

De av dere som er med meg på facebook vet sikkert om disse to svæææære garnblåsene jeg fant nede i fjæra for en tid tilbake. Trodde det var en men da vi skulle hente de var det kommet en til flytende !!!
-Trenger du begge, spurte min kjære....? Klart jeg gjorde det...
...............
Nå står endelig den ene ute på terassen og venter på å slippe inn i varmen!
Og nå lurer du sikkert på hva jeg skal bruke de til og det gjør min mann og. De er drit tunge og glad er jeg for å være gift med bygdas sterkeste, og imorra er det morsdag og kanskje blir den siste blåsa tatt frem fra garasjen også ;D
-Hva ville du ha brukt den/de til...?
Selv aner jeg ikke...Kanskje lyseestake.......

21 kommentarer:

elinAnita (eddas) sa...

Nei si det..du finner nok ut av det.Plutselig går det et lys opp:)
klemklem

brudeblogg sa...

Du Gunda, du Gunda, du ser gull der andre seg gråstein.
Veldig spent på hva du finner på å gjøre med dem.
Dekorativ i seg selv, den du viser her, ihvertfall :)

Fine Friminutt sa...

Så spennende! De er jo dekorative bare i seg selv da. Blir spennende å se hva du gjør med dem. Og så fin stol du har stående ute! Herlig. Hilsen fra Elin

ennahs lille hjørne sa...

spennende å se hva du skal finne på:)

akkurat nå ser det nesten ut som et giga askebeger....hihihi
Ha en fin helg:)

KATE ♥ sa...

Den kan bare ligge der å ta seg ut ;)

Anne-Berit sa...

Blir ihvertfall noen gedigne lysestaker.Blir sikkert tøft uansett hva du skal bruke dem til.Gleder meg til å se.
Go hælg:)

Edny sine puslerier sa...

Så spennende å se hvilke planer du har! Det eneste jeg kommer på i farten, er lampefot;)
Min mann lurer også på hva jeg skal med alt, men er likevel hjelpsom når jeg har behov;)

Stein sa...

De er jo veldig lekre som de er, så må du gjøre noe med dem? :-)
Med den rette skjermen kunne de jo fungere fint som lamper? - ser for meg en skjerm laget i strimler av slikt ruflete glass som det er firkanttråder i ;-) Et røft og industrielt preg med andre ord.
Ha en fin helg!

Liv Elin sa...

Lampe, lysestake, fakkelholder, blomstervase, juletrefot...take your pick! :D

Heidi sa...

Vi har også en slik, den er midtpunkt i et lite steinbed sammen med et rustent melkespann På sommeren bruker jentene den til skiftende utstillinger med kritt-kunst... spent hva dine ender opp som :)

Gøy på Tangen sa...

så kult!
hadde sikkert vært fine til sommeren med noen klatreblomster som kommer ut av hullet:)

sigrid sa...

Så stilig!
Blomstervase- kanskje ;-)

God helg og God morsdag!!

Sareptas krukke sa...

Blåsene har allerede gjort sin arbeidsinnsats. Nå har de pensjonert seg og vil bare ligge der til alles beundring. I like them as they are - doing nothing...
Gratulere med dagen i morgen!
Anita

Odins lille hjørne sa...

...de va jo kule då!!
blir spennende å se hva du tryller frem med dem!
klem fra odin

Linda Himlingen sa...

Jøss! Hva er det med deg å snuble over sånne skatter??
Ser for meg disse som lysestaker jeg og! Eller bare i sin enkelhet. Fine uansett!
Happy morsdag! Skal ''feire'' litt jeg også. Er jo tross alt mora til lille Poppy! Det må jo telle litt det og! Hihi!
God søndag!
Klem

Utsikt mot Lurfjellet sa...

Flotte garnblåser, jeg har en liten en som ligger ute, har vurdert å ta den inn. Hos meg blir sånt bare brukt som pynt i seg selv, de var utrolig flotte! Et blikkfang, jeg elsker gamle greier, rust og ting fra naturen, som stein og tre. :)

Landcharm sa...

Gleder meg til å se hva du bruker de til. Ha en fin morsdag!

ide-puffen sa...

Lampe så klart :)Eller så finner du på noe av en annen verden hehe.
See you

Natalie Sæther sa...

Lampeskjerm hørtes spennende ut synes jeg! Eller så kan du jo kanskje bruke den ute i drømme hagen din, som blomsterkrukke? : )
-Natalie-

Den Grønne Baljen sa...

Herlig gunda... kan den brukes som en stor vase tro.. eller s ahr veld u mange gode ideer kan jeg tenke meg =)()

God uke

kerstin

Mor Inger`s hus sa...

Dessa var fine :) Sikker på at det ikke er miner du har fått tak, i og med at de er tunge. Flyter jo mye jernminer langs kysten.
Blir jo uansett spennende å se fortsettelsen - lykke til.
Klem