Sider

tirsdag 20. mars 2012

-et lite øyeblikk ...

Veien bli til mens en går.....

Tenkte hive meg på fargerikets grønne konkuranse og begynte ta med meg noen grønne remedier hjem fra jobb men så stoppa lissom dette prosjektet opp der.... Må ha litt ekstra dagslys og inspirasjon føler jeg.Katten Pusur som nå er husets eneste katt går som vanlig og suller irundt meg, liker å være med der det skjer og leter litt etter lille Ippi som han ikke finner noen steder....


Vel; nå er vi i allefall med i Øyeblikk og lever etter regelen om at veien blir til mens en går...

17 kommentarer:

JEG og libellen. (tid. hermegåsa) sa...

Herlig bilde du har tatt der.

elinAnita (eddas) sa...

Kjempefint bilde:)
klemklem

ide-puffen sa...

Stoppa opp? Knallfint Gundis!
Øyeblikkene dine eller rettere sagt blikket ditt er skarpt.
Takk for sist forresten. Alltid koselig å se deg. Håper det blir bloggtreff snart. I'm ready
Klemmers

gult hus i svingen sa...

Nydelige grønne ting, og som vanlig herlig bilde:)
Trist med Ippi.

Ha en fin dag, Gunda:)
klem fra Trine:)

teresebfoto.com sa...

Dette likte jeg! Lekker grønnfarge:)
Ønsker deg en fin fin onsdag

Mandy Lou sa...

Gosh, for et flott bilde! Fascinerende med alt det grønne. Og så pusi da. Hvit på haletuppen og alt. :)

Synøve sa...

Fineste fineste bildet....... du får til det der i bildene dine som gjør at jeg tenker: akkurat ja, SÅNN var det det skulle være....:) (og så blir jeg bare mer og mer glad i grønt da - så fin farge til alt som er litt gammelt og natur og slitt)Her gjøres det klart i Tingstuo til påskefolket ramler inn i bygda -blir stas:) Klem

Emmas hvite borg sa...

Hei!
Ønsker deg en fin onsdag :)
Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Bird sa...

Utrolig fint bilde!! Tror vi har en vinner!:)

Huldra sa...

Herlig! Mimrer om stolen jeg kjenner igjen fra barndommen, og er meget svak for gammelt treverk. Dette var det varme i. :)

Lykke til fra Huldra :)

øyeblikk.net sa...

Wow, dette var annerledes og spesielt! Vi likte det veldig godt :)

Tusen takk for ditt bidrag!
Hilsen fra Øyeblikkjentene

øyeblikk.net sa...

Wow, dette var annerledes og spesielt! Vi likte det veldig godt :)

Tusen takk for ditt bidrag!
Hilsen fra Øyeblikkjentene

brudeblogg sa...

"Gønt med rød katt" kan jo være tittelen på dette bildet :)

dagdrømmeren sa...

Fint bilde!

masse lykke til i konkurransen
Klem Tonje

Ramme Alvor sa...

Eg elskar det bildet!!!!!!

Klem!

Tovepia sa...

Du får de herligste bilder uansett lys og farge!!
..så trist med katten din, men "that's life", og jeg er ihvertfall sikker på at den hadde et godt liv hos deg..men det merkes når et kjæledyr ikke er der lenger.
Nyt den våren du har, klem fra mæ;)

Mor Inger`s hus sa...

Hei!
Fordi jeg synes du har en fin og inspirerende blogg, vil jeg gjerne gi deg en bloggaward!
Hvis du kikker inn på bloggen min, kan du lese mer om rewarden!
Det er helt frivillig å være med
:-))
Håper du har lyst til å gi awarden videre!!
Klem fra Inger