Sider

lørdag 10. mars 2012

Stol Helg !

Hei der, lenge mellom innleggene her nå men jeg driver da på ;)
For en tid tilbake fikk jeg mail fra noen driftige damer i bygda der de inviterte til stolutstilling til sommeren. Liker jo utfordringer og positive ting som skjer i bygda så igår tok jeg med denne rustne men kjekke karen fra trettitallet. Jeg fant den egenhendig nede i metallcontaineren og ble straks forelsket!

Nå står den ferdig strippet nede i arbeidsrommet så får jeg ta tiden litt til hjelp om hvordan den skal bli tilslutt. Dere som kjenner meg skjønner nok det er de grønne detaljene jeg falt perpleks for, jeg bare elsker det grønne....Og metall da - rustent metall ;)

Bor du i Stjørdalsområdet og har lyst til å bli med på denne stol greia til damene på Den Gamle Skole her oppi Hegra så heng deg på da vel , jo flere jo morsommere!!!
Her finner du damenes blogg; Fryd og Pryd !

6 kommentarer:

Synøve sa...

Oi oi - DET var stolen sin det:) Var litt tøft det trekket på bildet også, men vedder på at det du finner på blir hakket kvassere....:) Klem i vind og haggelbyger.....

GundaM sa...

Synøve; mulig jeg lar stolen være som den er og bruker en annen.....Monterer fort på ryggen igjen jeg sjø ;)

Nennes sa...

Superkul!

Tøff som den var også da :)

Mandy Lou sa...

En stol med stil. :) Artig ide med stolutstilling.

KATE ♥ sa...

Som alltid Gunda:I love your blogg!

Landcharm sa...

Der skulle jeg så gjerne vært, men får håper jeg iallefall får med meg ditt bidrag, som jeg ser frem til! Ønsker deg en fin dag videre.