Sider

torsdag 26. april 2012

Bamse og meg

 Wow, tror dere jaggu meg ikke bamse og meg kom med i finalen i Elle`s og Fargerikets interiørtalent konkuranse ! Mange bilder ble tatt underveis og her noen av de ;)
 Om du vil bli med og stemme så klikker du deg inn i linkene over og finner din favoritt om det nå er bamse eller et av de andre bildene som er med i finalen.
 Bamse, kart, bøker og lampe er lånt fra favoritten Bruktbo ;) Grønn stol og grønn boks, koffert og pute er privat . Bordet alle de grønne bøkene står på er home made by me.
Så nå krysser bamse og meg fingre og tær og jeg vet èn som sikkert ikke får sove inatt.....
Her kan du altså gå inn og stemme på din favoritt !

15 kommentarer:

irene sa...

Fiiiina bilder!!
Skall gå in å stemme!
Klem Irene

Marianne sa...

Kjempekul bamse! Lykke til :)
Klems fra Marianne

Minnelita sa...

Kjempefine bilder. Skal stemme på deg ;)

Lise B sa...

Fantasktiske bilder, de var så utrolig fine i fargene også. Vet du, jeg tror bamsen din har en slekting i Meråker;http://bombalablabla.blogspot.com/2011/01/men-bamsen-min-far-du-aldri.html
Han er riktignok ikke fotografert like proft, det står langt igjen på det. Jeg fikk ikke til å stemme, men prøver i morgen igjen. Jeg stemmer ikke bare for å være snill, bildet ditt var best!

Fargevandring sa...

Gratulerer Gunda:-) Er så stolt av deg:-) Klæm

Odins lille hjørne sa...

Har stemt på deg! For et nyydelig bilde (bilder)
Bamse var skikkelig fotogen!
Håpe du vinner, for ditt bildet var best!!
klem fra odin

BROCANTE sa...

Har stemt på deg! Heia, heia, heia!

KATE ♥ sa...

Herlig!

Julie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fairy Nuf sa...

Gratulerer som finalist. For en fin blogg. Legger meg til som følger og kommer til å følge med.

Fairy Nuf sa...

Gratulerer som finalist. For en fin blogg. Legger meg til som følger og kommer til å følge med.

Landcharm sa...

Gratulerer så langt! Uansett utfall, så er du et interiørtalent! Ønsker deg en fin helg!

Minnelita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ingridsboble sa...

For et fantastisk koselig og morsomt bilde, der bamsen står og ser på kartet! Lykke til i konkurransen :)

sigrid sa...

Berre SÅ flott!

Lykke til!


klem