Sider

søndag 29. april 2012

Help Teddy !

 Husk fotokonkuransen da vel !
Frem til torsdag 3. mai klokken 12.00 kan du stemme på bildet mitt. Du stemmer ved å sende en sms til 2205, og skriv kodeord ELITALENT  08 (Det koster kr 3 pr melding.) Du kan også stemme ved å sende en e-post til talent@elle.no  Du kan bare stemme en gang på e-post, og du må skrive ditt fulle navn og adresse.
Bildet mitt er kanskje ikke det mest profesjonelle; men at det er det mest humoristiske og barnslige det er jeg sikker på  ;)
 Help Teddy travel around the world ! 
sms til 2205 kodeord - elitalent O8

5 kommentarer:

Liva`s sa...

Stemmer på deg og Teddy :-)

Mor Inger`s hus sa...

Så klart jeg stemmer på Teddy og deg. Skikkelig fint bilde.

Lykke til.

Klem

Synøve sa...

Gjør alltid som du sier jeg:) liker stemninga i bildet ditt.....:) Klem

sigrid sa...

Nydelege bamse♥

sigrid sa...

endeleg, no har eg stemt..

klem og lykke til