Sider

mandag 16. april 2012

Nytt hjem

Lille Luna 10 mnd har fått seg nytt hjem i et hvitt hus ute i hagen.....
Vi var litt i tvil om hun kom til å like det men Luna har allerede lagt sin elsk på den lille hula ;)
(legg merke til den hvite prikken over Lunas venstre øye, det snør det snør igjen.......!)
...
Hun er så stolt av huset med alle de søte finnesser et hundehus bør ha, ventil og nyvaska vindu.
Innredningen ellers er enkel og deler min interiørstil; pinner og trestubber...
...
Opp og ned med kreativiteten for tiden men har et par uferdige prosjekter gående men det er topp hemmelig enn så lenge.

13 kommentarer:

Mor Inger`s hus sa...

Heldige Luna som har fått så flott enebolig.

Min hund vil ikke i hundehuset sitt.

Ha en fortsatt god dag.
Klem

Tovepia sa...

Sannelig fikk hun et flott hus!!..og jeg liker Luna, hun ser bare såå fin ut; vakker hund!
Ha ei fin uke videre, klem fra mæ;)

Landcharm sa...

Flott bolig med stil. Hunden var også nydelig! Ønsker deg en fin uke!

Mandy Lou sa...

Det er noen som har det! Så utrolig flott og standsmessig. :)

Guri sa...

Det var huset sitt det! Luna må være den heldigste hunden i Trøndelag ;)

Takk for hyggelig bloggtreff på lørdag! Dette gjør vi gjerne opp igjen :)

Hjemturen gikk kjempefint, og overraskende nok holdt jeg meg våken og oppdatert helt turen ;)
Klæm

Skjerstad sa...

Fineste hundehuset jeg har sett :)
Snakk om forseggjort.
Luna er en flott hund !

Takk for en veldig trivelig Lørdag Gunda :)
Klem fra Janne

Linda Himlingen sa...

Åh, så heldig Luna er! Poppy skulle hatt seg et hundehus hun også, men da må vi vel legge inn både ullpledd og varmekabler. Hun er nemlig litt frossen av seg.. Eller skal jeg si pysete?! ;)
Gleder meg til å høre om de nye prosjektene!
Klem

Megan sa...

Åh hvor er det bare et fint hus. Sådan et ønsker Keeva og Aimee sig også, er jeg sikker på! :)

Og Lune er utrolig fin og smuk. Virkelig en hund med karakter. Det ser man! Ligesom sin menneskemor! ;))

Klem.

Anne sa...

Når jeg en gang blir stor vil jeg bli hund hos deg :-)

Tante Titti sa...

Koselig blogg du har!!
Snubla over den, og legger meg til som følger - for her var det mye jeg vil se mere av ja!
Veldig søt Luna du har! Og hun fortjener ett fin hus ja!
Har en "liten" Gullklump selv, men han er ikke så glad i å ligge i huset sitt - vil helelr ligge inne foran ovnen, eller i sofaen han... ;o)
Ønsker deg en fortsatt fin fin dag!
Titti!!

Fargevandring sa...

Veldig, veldig fint hundehus, Gunda:-) Luna er heldig som får bo der! Blir arti å se hvilke hemmeligheter du holder på med da! Ha ei fin hælg:-)

elinAnita (eddas) sa...

Gratulerer så masse som finalist hos elle...det er vel fortjent.Du får selvfølgelig min stemme:)
klemklem

Bratte Bakka sa...

Gratulerar med finaleplass! Da ser no ut som nokon likar stilen ja!!!

Da e heilt utruleg flott det du gjer og lagar!!!!

Klem!