Sider

søndag 13. mai 2012

På plass !


Denne mørke trefjøla lå for en liten uke siden nede i fjæra og slang....
Nå er den blit endel av interiøret inne på vårt bad ;D

 Har lenge leita etter en rustikk, litt mørk plank til å ha over hylla til den vegg hengte doen på badet og nå er den endelig på plass !!!
¨
Den passer perfekt i det rustikke miljøet fra før der inne på badet og vinduskarmen fikk også en ny, litt bredere karm av samme emnet ;) Og dette er bare begynnelsen på mine funn nede i fjæra en vakker vårdag.....

7 kommentarer:

Synøve sa...

Ta vart fint:) Du e så god te å sjå ka som går ann......! No ska æ finn mæ ein kjole å præss mæ inn i - ska på konf.-kaffe sjø......:) E det itj det ein så e det det ainner...:) Nyt søndagen:)

Landcharm sa...

En skikkelig godbit! En herlig samling du har til tørk litt lenger nede her. Her skulle jeg gjerne vært på leting jeg også...Ha en fin dag!

brudeblogg sa...

Kreativt og vakkert som alltid hos deg :)

KATE ♥ sa...

Diggbart , Gunda!!!

Liva`s sa...

Stiiilig :-) Her har jeg vært ute i havgapet ihelga og sett bl.a masse havørn og tjeld også endel drivved - men ikke sånne fine store planka som her !!! fortsatt fin søndag til deg :-)

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Så fint det ble, du inspirerer med alt det flotte du får ut av drivved, jeg fikk lyst til å ta en tur i flæra selv :-)
Ønsker deg en super søndag :-) Anita

farmor sa...

Alltid like artig å titte inn til deg. Dette var et kreativt påfunn, og så fint det ble. Farmor