Sider

lørdag 16. juni 2012

Mitt vakreste brett ;)

Her om dagen fikk jeg et aldeles nydelig slitt gammelt brett fra en venninne av meg, og jeg ble hoppende glad ;))) Kvelden før hadde jeg sittet og tenkt at jeg skulle hatt et brett el fat på veggen ved tvèn og vips kom brettet til meg!!!
 



















Enn så lenge får det stå ute i hagen og være litt dekorativt før det flyttes inn. Dette er et slikt "smile hver gang jeg ser deg" brett om du skjønner hva jeg mener og det gjør du helt sikkert siden du stikker nesen din i min lille blogg ;)
De to grønne bladene er rabarbrablader, tørket et par dager, epleblomst fra epletreet og de sureste druene i verden .....Perfekt til dekor!

9 kommentarer:

sigrid sa...

Heldig du!

Stor klem :-)

EVAS HJEM sa...

Så flott at du har brukt det du finner i naturen. Fine bilder.

God helg til deg fra meg:)

GAWO sa...

Tenkte jeg ille kommentre uglen din, men der var det sperret gitt. Ja ja, tar det her da. Likte uglen så godt at jeg fikk lyst på en sle. Men sånt lages kanskje bare i MidtNorge?

GAWO sa...

Tenkte jeg ille kommentre uglen din, men der var det sperret gitt. Ja ja, tar det her da. Likte uglen så godt at jeg fikk lyst på en sle. Men sånt lages kanskje bare i MidtNorge?

M sa...

Kult!
klem, M

ANETTESHUS.COM sa...

VAKKERT, Gunda!

Fortsatt fiiiin, helg!
KLEM KLEM

Tulip sa...

Ååh, flott og rusty fat:)

Containergirlassistant sa...

:-)

Mor Inger`s hus sa...

Lykkefat du har fått.
Og ett lykkefat som passer godt i lykkehjemmet ditt :)

Klem