Sider

lørdag 30. juni 2012

-Og imens gror potetene....

Ute i hagen gror potetene som om ingenting annet er viktigere i hele verden....
På facebook ser jeg den ene vennen etter den andre har sett meg på glansede papirer og fryder seg..... De abonnerer og får tilgang først  ;( Ja, Gunda M begynner nesten bli like selvsikker og driter en like lang mars i Janteloven som Anne B Ragde !!! Huttitu.....
 



















Selv er jeg vel egentlig ganske fornøyd med fem sider i Dagbladet Søndag for en tid tilbake, og nå kommer jeg altså straks i Lev Landlig...Huttitu, for en pr kåt megge vil noen si.... Og de som kjenner henne godt undrer seg og lurer på hvordan og hvorfor i alle dager hun tiltrekker seg alle disse skribentene....Sannheten kommer snart og som sagt;
Imens gror potetene......... Som om ingenting i hele verden er viktigere.......

15 kommentarer:

Turid sa...

Herlig - æ irritere mæ over at æ ikke fikk satt poteter i år!!!!Men til neste år....Digge bildan dine!

Anne sa...

Nei, ikke bry deg om janteloven, lev livet, Lev Landlig og drit i hva alle mener og tror :-)

Gleder meg til bladet kommer i butikken jeg :-)) gi meg et hint da!!

Nyt resten av helg og gro godt du å Gundavennen.

Tulip sa...

Hehe...så deg jeg, og ble straks veldig interessert i artikkelen:)
Fin reportasje, og ble overraskket over at du bor i et boligfelt med helt vanlig hage. DET hadde jeg ikke forestilt meg, Gunda!

Klem

Liva`s sa...

GundaM er kul som bare det ! Arti å følge med hva du styrer med og skjønner godt at du er i vinden !

Sommerhilsen fra Liva i nord :D

Ida sa...

Skriver under på ordene til Anne, over her, jeg. (:

Du har inspirert mange og
du har skapt trender, til og med.

Kos deg
og god lørdagskveld!

4 i Kiellandsgata sa...

Du har så rustikk og kul hage, Gunda=) Jeg digger den. Ernst begynner forresten 5.juli, så nå er det bare å glede seg. Fortsatt fin helg til deg=) Vibeke

marian sa...

Gle deg med dei som gler seg med deg! Dei andre bryr du deg ikkje om!Syns du har så fin stil og likar godt å kikka innom bloggen din. Ein god og kreativ sommar til deg.

Marian

Linda Himlingen sa...

Så gøy! Grattis, Gunda! Gleder meg til å se! :) Håper du har en fin sommer!
Klem

Synøve sa...

Du er observert ja:) Flott reportasje - og flott dame; Du har mye å gi og å dele, både på papir og blogg og i virkeligheten......:)Stå på Gunda:) Klem

"Mira" sa...

Har sett deg i Lev Landlig , det var litt sånn " Å der er Gunda ho kjenner eg" liksom!

Bloggland er litt rar sånn.

Flott reportasje! Men heilt vanlig er da vel ikkje hagen din! Liker den eg.


Ha ein fin sommer! Klem,

Dronninghuset sa...

gøy å se deg i Lev Landlig... passet så bra der.
liker bildene dine... rustikke og skjønne annerledes enn mye annet i bloggverden.
nyt dagen ,-)
hilsen fra ei litt lenger nord i fylket...
ei som stikker innom deg av og til på jobb; DRONNINGHUSET ;-))

KATE ♥ sa...

Jenteloven er den gjeldende.
Om ingen tør å vise seg fram, blir dey ingenting å se.
Digger det du gjør Gunda!

Violetta sa...

T.o.m. poteten er dekorativ hos deg Gunda! :) Har ikke sett noen reportasjer dessverre, men det er sikkert knallbra, og Lev Landlig skal jeg vel klare å få tak i....

Humlehagen sa...

Så koselig og fin blogg, kom tilfeldigvis innom!:)God søndag!

Maratonjenta sa...

Hærlige Gunda! Vi liker pr-kåte, kreative, trivelige megger!!

Jeg må kjøpe Lev Landlig nå ja:-)

Klem fra Maratonjenta!