Sider

søndag 3. juni 2012

Stol .....

 Idag skal jeg levere min "Stjørdals stol" til årets sommer utstilling nede på den gamle skole her i bygda.
Vi har stått fritt for hvordan vi kreerer disse stolene.
Selv tenkte jeg å bruke denne gamle kontorstolen med grønne innslag men fant ut at den gamle, rustne stolen som stod ute i hagen passet bedre.... Hadde jo ikke hjerte til å ødelegge den andre ;)
Og den jeg bruker er jo i tillegg en gammel skolestol vil jeg tro ;)

 
Så var det å begynne å kreere da..... Underveis ble jeg mere og mere frustrert og sikker på at dette ikke blir noe utav og at jeg ikke blir med på denne utstillinga, stolen "sa" liksom ingenting selv om jeg hadde en tanke bak..........
Jeg har brukt uferdige heklebrikker dyppet i gips for så å montere de på hønsenetting.
Ble litt tynn i setet så jeg lagde en pute i tillegg, heklebrikker er det jo nok av ....
Tidligere innlegg om utstillinga finner du her.
Men så fikk jeg plutselig en idè på hvordan "sprite" opp litt denne fantasien og det handler litt om ståltråd da vet dere !
Resultatet får du se om litt ;) Fin søndag til deg!

5 kommentarer:

Synøve sa...

Wow sei no æ - de fleste vil vel tru at ho som har laga den stolen ha sprita opp sæ sjøl ....he he:) Gler mæ te å sjå ka "stolspritinga" består i...:) Klæm fra mæ

Fargevandring sa...

Spennende...ser jo veldig bra ut slik også, men det blir arti å se sluttresultatet. Når åpner denne utstillinga? får vel svinge meg en tur oppi nabolaget ditt nå da, og se hvilke kreative krumspring dere viser frem:-)

sigrid sa...

Så stilig og annleis!


Søndagsklem :-)

brudeblogg sa...

For en morsom utstillingsidé!
Og stolen din blir sikkert helt fantastisk når den blir "spritet opp", den er jo allerede kjempeflott!
Gleder meg til å se det ferdige resultatet :)

Tovepia sa...

LIKER!! Du er et oppkomme av herlige ideer!!