Sider

søndag 3. juni 2012

Stolen Love.....

Da ble stolen overlevert til damene nede på Heidrunstua og der står den nå sammen med flere andre spesielle stoler og venter på sesongåpningen 17 juni.
Jeg fikk montert på et tre som ble surret med blomsterstreng, samtidig fikk jeg til sist lagt enda en uferdig brikke med den rustne heklekroken på.... Den vesle rullen med hekletråd ble og besatt av gips og festet i det ene stolbenet. Ordet LOVE skal skrives med resterende tråd...
 




















Nostalgikeren meg har mine to gode bestemødre i bakhodet mens jeg lagde stolen, begge to arbeidsomme damer som tok heklekroken i bruk i hver ledige stund.
 Savner de begge og tar meg i å ikke ringe til de selv om de nå begge har vært døde i flere år.....  
"Love" er navnet på stolen og tanken bak er;
- et titalls brikker....
-et hundretalls timer...
-tusener med tanker......  

9 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

nyyyyyyydli Gunda:) takk for all kreativitet du deler:) varm klem

Synøve sa...

Får nesten tårer i øynene - mange vil nok høre at stolen din snakker nå.....:) Klem

Drømmeriet sa...

Dæskåtn døtte..kjempefiiiiin ja!!

jannek sa...

Love it!!! Utroling fin. Takker for alt du deler med oss. Elsker stilen din.
Hilsen Janne.

Anne Lise sa...

Superstilig stol og idè!!! Kreativt :)

brudeblogg sa...

Så fantastisk flott den ble!
Gjorde seg med noe "attåt" blondene.
Liker ideén din og tanken bak, da blir det noe mer enn bare påfunn.
Hadde vært morsomt å se denne utstillingen.

Liva`s sa...

For en hærlig stol og for en fin baktanke :-) Du er en virkelig kreativ sjel !

Anne sa...

Her blomstrer kreativiteten som vanlig, og det er så gøy å se hva du finner på av rariteter, he he

Klem.

Tulip sa...

Du er en unik kunstner gunda! fantastisk, jeg blir helt satt ut av din kreativitet.
Hadde vært artig å se utstillinga:)