Sider

søndag 8. juli 2012

Lev Landlig

 















Hei igjen og takk for koselige tilbakemeldinger på Lev Landli`g`s reportasje fra hjemmet vårt ;)
Må kanskje bare legge til noen rettelser siden det er over ett år siden de to trivelige damene Kjersti og Jeanette var her på besøk;
Katten Ippi lever ikke lengre men vi har fått oss en hunde valp, Luna så nå tviler jeg på det kommer flere journalister hit ;) Hun vokter hagen og elsker fly etter sommerfugler som det er masse av iår !
 Jeg har atter engang  latt håret gro og i sommergave fikk jeg meg netopp en hengestol av mine to største beundrere.... Den er helt nydelig å bare henge i og kjøpt hos Plantasjen !
Sviger mor har sluttet å vaske huset av en eller annen grunn og Kjersti og Jeanette, de to journalistene som var her fikk ikke servert spinatsuppe men neslesuppe!!!
Nam nam, kanskje ut og sanke litt nesleskudd idag...?

5 kommentarer:

Fargevandring sa...

Det var en kjempefin reportasje:-) Inspirerende og stemningsfullt...virkelig fine bilder. To fine damer, du og Luna:-) fortsatt god sommer!

Tulip sa...

Reportasjen var fin...og tenkte faktisk på neslesuppen din da jeg leste artikkelen! Men tenkte at du helt sikkert har tryllet frem en spinatsuppe også, det hadde ikke forbauset meg!
Klem

Tulip sa...

Reportasjen var fin...og tenkte faktisk på neslesuppen din da jeg leste artikkelen! Men tenkte at du helt sikkert har tryllet frem en spinatsuppe også, det hadde ikke forbauset meg!
Klem

Anne sa...

For aller første gang kjøpte jeg Lev Landlig jeg også, du var jo der vennen :-)))

Minnelita sa...

Ojsann. Må ut å handle da ;) Glede mæ ;)