Sider

lørdag 14. juli 2012

-Under Cover.....

Her har man benyttet noen av sommerdagene til å jobbe under jorda....Eller nede i kjelleren for å si det slik ;) Må gjøre seg forberedt til høstens utfordringer.
I protest har nå katten Pusur begynt å få nok og krever litt mere oppmerksomhet og begynner å sabotere mine prosjekter, ja til og med fotograferinga skal han legge seg oppi så da er det bare å begynne å høre etter.....
Den svære, sorte ravnen skal dere få se mere av om en stund, har jo vært på jakt etter en slik i over ett år og vips; så står den der foran meg.......Og til dere som lurer på om jeg har flere engler så har ejg nå lagd noen nye som snart er til salgs . Vel, nå må jeg stikke - den katten er slettes ikke dum; ut å lek!!!

6 kommentarer:

sigrid sa...

Herleg Gunda!
Og pusen må du ta på alvor veit du ;-)
Kanskje ein liten sprekk i skydekket? Må vere optimist!

klem

Tovepia sa...

Æ si bare: nyydelige bilda!!

ide-puffen sa...

Herlig. Å du jeg har også vært på jakt etter Ravn i et par år. Må få gubben til å skyte en i jakta for de er jammen ikke enkel å få tak i. Men Ravn skal det bli om jeg så må sette meg på sopelimen og fly til Bloksberg for å finne en .
Tjoheii

Bettum Villa sa...

Du har det så utrolig flott! Blir stadig fasinert over hvor mye kult stæsj du har. Digget ravnen!
Ønsker deg en flott søndag.
Klem Madelén

Dagens Interiør sa...

Så fantastiske bilder! Må si du stadig imponerer :)

KATE ♥ sa...

Flere engler ????
Hm..interisant...til salgs?
Lovely <3