Sider

onsdag 22. august 2012

Du vet det er skolestart....Froskeprat


 
Ja her i huset merkes det at skolen er igang igjen.
Det går tomt for brød i ett sett, småpengene i lomma forsvinner og en får beskjed om å kjøpe både det ene og det andre på tur hjem fra jobb.... 



















Den gamle skoleplansjen der bak kjøpte jeg for en liten stund tilbake  i Lillehammer og den rustne, sjarmerende frosken er kjøpt i nord trøndelags mest rustikke sjappe i Verdal ! Det var en butikk jeg og en venninne besøkte i sommer og aldri har vi vel sagt så mye ojjj, sjekk den da, se her, ojjjjjjjjjjjjj, åhhhh, hofff etc etc som da.... En ordentlig orgasmebutikk det skulle ha vært flere av! Mere rust ble det selvfølgelig kjøpt inn både i Lillehammer og på Verdal, kommer sikkert siden i bloggen...
har sagt det før; elsker frosker også.....Derfor bare MÅTTE jeg ha den plansjen ;)

4 kommentarer:

Violetta sa...

Du beskriver livet med skolebarn på en veldig treffende måte ;-)

sigrid sa...

Hektisk med oppstart! Men litt godt også..
Stilige bilete :-)

brudeblogg sa...

Fantastiske funn!

irina sa...

lenge siden jeg har vært innom :)) Takk for at d nevnte min lille pute under her :)) Nydelige bilder og inspirasjon som alltid her inne :) Klem