Sider

torsdag 16. august 2012

Klar, ferdig - Sylte&safte !

Da er The Gundas klar for lansering av årets sylte og saftebok i trøndelag ;)
Imorgen fredag mellom kl 11.00 og 15.00 blir boka å få sett, kjøpt og signert hos Bruktbo på Stjørdal !

 
Ark bokhandel skal stå for salget men de hadde ikke betalingsterminal så ta med penger om du tenkte kjøpe bok imorgen.
Ser dere imorgen kanskje...?  Eller om du skal til bartebyen lørdag finner du oss på Nordre gt også ;)
Norli Bokhandel ville gjerne ha oss på besøk; så mellom kl 11.30 og 13.30 finner dere Gundas  på Nordre . Visste du forresten at jeg har jobbet 12 år som dekoratør hos den bokhandelen og nå skal jeg tilbake med bok ;D

10 kommentarer:

Sologbolig sa...

Bok !! Det var jammen meg ikkje verst!! Lykke til!

Beate sa...

Jeg har kjøpt boka og kost meg masse med bildene dine! Etterhvert blir det vel litt sylting og safting også :)

brudeblogg sa...

Gratulerer!
Så fantastisk :)
Skulle gjerne vært så nær at jeg kunne stikke innom.
Men boka blir vel kanskje å finne i Bergen også?

Mette sa...

Nydelige bilder på bloggen din. Er ofte innnom og drømmer meg inn i bildene dine ;) Takk.

Tulip sa...

Gratulerer Gunda. Spennende dette.
Kommer nok ikke til bartebyen, men finner kanskje boka i andre butikker også? :)

Tilonino sa...

Gratulerer med bokutgivelse :)
Spennende :)

4 i Kiellandsgata sa...

Den boka må jeg kjøpe. Rakk meg dessverre ikke innom i dag. Takk for hyggelig handel på tirsdag. Figgjo-serviset og sinkbaljen skal passes godt på her hjemme=) Fin helg til deg=) Vibeke

Anne sa...

Litt bær og sylting blir det da her i heimen å, men neimenn om en gidder i de store mengder :-) Begynner å bli litt lat på `gammeldagan` æ Gunda...

Lekre bilder da, god helg!

FIOLINESBLOG sa...

fantastisk:) gratulerer!
fiolineklem

sigrid sa...

Gratulere med boka!

Og gratulere med ♥-gåve frå meg.

Gåva vert sendt så snart ho som selge dei her får inn nye produkt.

Send meg adr på:

sigkane@gmail.com

klem frå Sigrid