Sider

tirsdag 7. august 2012

Tekstiler i interiøret

 Snart blir min dyp lilla bakvegg bak sofagruppen borte vekk...Jeg har kjøpt maling og den skal taes straks armen blir bra igjen. Stuebordet er rustikt og tungt og dekt med en duk i hvit lin, oppå den igjen ligger en lavendelfarget pute i fløyel kjøpt på låvebutikken hos All of Irina. Puta er aldeles nydelig å hvile føttene på etter en lang dag på jobb ;)























Putene der bak er av nervøs fløyel og silke fra div interiørbutikker og Kremmerhuset. Elsker kontrastene av grovt treverk kontra myke, kosete puter ;) Kaffekoppen er en av seks og en nyanskaffelse og kan like gjerne opptre som en vase  for nelliker og roser fra hagen.
Dett er mitt bidrag til Nib`s august utfordring; Kreativ med tekstiler !

15 kommentarer:

livetsgodesider sa...

Gosj!!! Herlig!!! Jeg er spent på hvilke farge du skal male veggen???? hilsen Grethe

elinAnita (eddas) sa...

Kjempefint,jeg synes veggen din var så fin jeg:)
klemklem

Frydisblog sa...

Flotte bilder =)
Lilla er en super fin farge.
Men det er klart forandring fryder.
Lykke til med malingen.
Jeg har nettopp malt om også, fra turkis til lilla=)

Fargevandring sa...

Åh, dette var fine bilder:-) Lykke til i konkurransen og med malinga også:-)

EVAS HJEM sa...

For noen utrolig fine farger. Men nå ser jeg at du skal male...;)
Blir helt sikkert flott det også. Lykke til.

EVA

I`Døsset sa...

Kult! Vanvittig lekre farger. Lykke til :-)

Linda Himlingen sa...

Nydelig bidrag, Gunda!

Tilonino sa...

Dette var sååå fint. Nydelige kontraster, det liker jeg også. Dette var ekte :) Herlig :)
Klem fra Tine

Christel sa...

Så kul stil du har!! Legger meg til som følger! Og du.. sjekk ut "Heilt orginalt" på facebook. En lokal dame i Nordhordaland som skaper mye nytt av gammelt. Hilsen Christel

gult hus i svingen sa...

Ny vegg blir helt sikker flott det også:) Liker stilen din, Gunda:) Lykke til i utfordringen:)
Trine:)

Yvonne sa...

Nydelig blogg du har!! lå meg til som følger jeg=) Ha en fin kveld!!

Mor Inger`s hus sa...

Herlig pute.
Er også spent på veggen. Synes den lilla veggen er fin også jeg da.

Håper armen blir bra fort - har også en dårlig arm, og det er ikke gøy :(.

Klem Inger

Beate sa...

Så flotte bilder! Håper vi får se forandringene du skal til med! :)

Sandsdal sa...

Jag blir tokig så fint det är!

"Mira" sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.