Sider

fredag 7. september 2012

Høstbord

Da inviteres det til høstfest i hagen!
Finnes ikke noe koseligere enn å sitte ute og nyte selv om høsten kan være både våt og kald.
 Man har da tak over uteplassen og man kan kle på seg et pledd eller to og noen skinnfeller finner man alltids i mitt hjem ;)
Som dere vet er jeg glad i å leke med maten så den er blitt brukt som bordpynt.
Små poteter, store blader, gressløk og nedfalls epler er brukt som dekor.
Dette får bli mitt bidrag i Nib jentenes september utfordring; inviter.
Velbekomme store som små og god, rustikk helg !


16 kommentarer:

Den Grønne Baljen sa...

Heisan...nå har stooor kost meg igjennomm innlegg etter innlegg...og fått så masse inspirasjon... Jeg bare elsker stilen din..og repotagen var fantastisk.... Holder på å pusse opp så denne inspirasjonen kom godt med... God helg.. Kerstin

tinemor sa...

Utrolig stemningsfult og kult!!!
Her hadde hvertfall jeg kosa meg :-)
Klem

Mor Inger`s hus sa...

Skikkelig høststemning, lunt og varmt.
Høstkvelder på terrassen med masse lys, pledd, skinnfeller og god mat og drikke = lykke.

:) Inger

irene sa...

Ååå så koselig!!
Nå fikk jag lyst till å fixe till det lite i uterummet!!
Fin kväll till dig!

bakesmake sa...

Her hadde det jeg gjerne kunnet tenkt meg å tilbringe noen høsttimer - digger både høsten og dine kreative krumspring! Lykke til i konkurransen, Gunda - og gode helg! Klem

Anne (Moseplassen) sa...

Jeg har snart tenkt å opprett en egen facebookgruppe: "Vi som forlanger at Gunda begynner som stylist". Altså, det er superflott at du jobber der du gjør og bringer oss inspirasjon fra bruktbo, men jeg vil se bildene dine på trykk i store magasin! Det vil jeg, NÅ!

Sologbolig sa...

Koselig og sååå stemningsfullt. Ha ei fin helg.

Bird sa...

oi så koselig da!!Men kle godt på dere, det er viktig å ikke fryse på seg kattunger i disse høsttider;) Lykke til i utfrodringen!!

KATE ♥ sa...

KUULT!
Sånne grønne blomkålbladskåler hadde jeg også...hm, hvor et de blitt av da tro.
Det medfulgte en suppeterrin med form som et blomkål.
Hot stuff!
Håper du koser deg i høsten.
Foresten, MÅ bare si det: jeg har fått tak i 2 nye smeltedigler. De veier 90 kg , og er RÅ!

Refleksjon på livsvegen sa...

Å så fint!

Kjem eg ;-)

(Alt har gått treigare enn det skulle, i det minste er armbandet kjøpt. Rakk ikkje sende det før helga. Reiser vekk i dag og kjem ikkje igjen før i midten av veka.
Men du er langt frå gløymt.. Den som ventar..etc.)

klem

Tilonino sa...

Så flott det er :)
Veldig stemningsfullt.
*tine*

livetsgodesider sa...

Virkelig kreativt og vakkert:DDD hilsen Grethe

Fargevandring sa...

Gratulerer med galleriplass igjen!! Du e jo så flink :-)

Beate sa...

hagefest hos deg må være en drøm! Lekkert rett og slett

Kathrine sa...

Flottere høstbord fins vel ikke! Og takk for stemmen din til kuletistelen. Vant 17 pakker løk! Jippi!
Ha en fin torsdag:)

brudeblogg sa...

Du får det til å se så lekkert ut med enkle midler. Høsten KAN faktisk være koselig :)