Sider

lørdag 22. september 2012

Meg og Englene mine....

God morgen der ute.
Etter å ha fått flotte omtaler i løpet av sommeren har etterspørselen etter englene mine vært enorm!!!
Mailboksen blinker hver morgen etter noen som ønsker seg en engel eller to.... Jeg la jo ned salgsbloggen min fordi jeg fikk for mye bestillinger og nå får jeg nesten dårlig samvittighet over alle som ønsker seg en....
Dette syns jeg jo er kjempemorsomt, hvem liker vel ikke anerkjennelse..?
Akkurat nå har jeg 6 engler hengende i Kirkstallen nede i bygda her der jeg har utstilling sammen med andre kunstnere, og dersom de ikke blir solgt i løpet av de to siste dagene av utstillinga tar jeg bilder av de og legger de ut for salg her i bloggen når jeg får tid til det.



3 kommentarer:

Sologbolig sa...

Hei ! ja, engelene dine er bare nydelig røffe. Og eg er så heldig å ha ein ...jippi! Ha ei fin helg.

Beate sa...

jeg vil fryktelig gjerne ha en om det skulle by seg en mulighet!!

MissMette sa...

Så gøy ღ - englene er skjønne og det er jo kjempekoselig når man får slik respons ღ Ønsker deg en riktig fin kveld videre og helg :)) Klem fra Mette