Sider

torsdag 1. november 2012

Å vente...

Hei der. Beklager jeg har vært noe diffus i det siste ang venteinnleggene mine.
Det jeg venter på er rett å slett å bli gode, gamle GundaM igjen ! Det siste året har formen vært heller skral og jeg sliter med  å finne utav hva det kan være men det jobbes med saken. Jeg er skikkelig dårlig på å være syk; jeg er jo ikke typen som bare kan legge meg ned og men kreativiteten lider under dette så jeg har vært litt lei meg for det da....
 
 
Håper dere har forståelse for at bloggen lider under min noe skrale kropp men jeg gir ikke opp ! Tenkte bare skrive litt om det siden så mange kunder på jobben og venner her inne kommer og lurer på hva jeg egentlig går og venter på.....


9 kommentarer:

GAWO sa...

Jeg venter også på det samme. Ting tar tid sies det, og jammen er det sant. Men litt om litt går det framover. Museskritt er også skritt. Og føler du at det går pittelitt på fram, ja da er du på rett vei. Jeg ønsker deg alt alt godt framover. Og følger deg så klart på bloggen, selv om det skulle bli lenge mellom postene.

Synøve sa...

Du er ikke alene på det venteværelset for å si det sånn!!! Ønsker deg all mulig hell og lykke med venting og leting...:) Klem og gode tanker herfra:)

Lise B sa...

Høres trasig ut. Håper det bedrerseg!

Mandy Lou sa...

Håper ventetida snart er over. Det er ikke kjekt å være syk. Ønsker deg en god november.

liven sa...

Ønsker deg god bedring!!

MadebyElKi sa...

Liker bloggen din kjempegodt, og synes det er så kjekt når det kommer innlegg fra deg! Men "fansen din" tåler godt å vente; Det aller viktigste er at du blir glad og frisk og i form igjen! God bedring!

Landcharm sa...

Ta godt vare på deg selv, og ha en fin helg!

brudeblogg sa...

Det er forferdelig å gå og hangle og ikke finne ut av hva det er! Jeg gikk i lang tid til masse tester, var til og med innlagt på hjerteavdelingen. Til slutt fikk jeg kranglet meg til time hos en spesialist på stoffskifte sykdom og det viste seg at jeg hadde rett i at jeg hadde lavt stoffskifte. Alle min symptomer stemte med det jeg lesste på nett, men legene mente prøvene ikke var tydelige nok. Det var en sånn lettelse endelig å finne ut hva som feilte meg og få medisiner for det.
Håper inderlig du finner ut av dine plager og får hjelp og riktig behandling fort! Ønsker deg god bedring og alt det beste!
Jeg har en liten oppmuntring til deg på bloggen min i dag! :)
Håper det kan hjelpe litt! :)

Tulip sa...

Huffoghuff...ikke bra å høre at du ikke føler deg bra. Håper inderlig ikke det er noe alvorlig.
Skjønner ventinga kan gjøre deg sliten, det er ikke rart. Lykke til...håper vi får se mer til kreativiteten din, den er unik!