Sider

mandag 21. januar 2013

Kurs start !

Da har jeg gjennomført mitt første offisielle kurs med gammel hersjestreng og blomstertråd , og det gikk tålelig bra til å være første gang jeg holdt kurs!! Inspirert etter de gamle lofferne, taterne hadde jeg satt sammen et 6 timers langt kurs der en fikk lære seg enkle tenknikker til å komme igang selv og leke med strengene!
Kursets yngste deltaker var bare 18 år og jeg tror hun syntes det var litt moro ;) Å være sterk i armene er kanskje en fordel når man begynner å vikle blomstertråden rundt hersjestrengen, det er ganske så intens arbeide når en sitter en hel dag!
Etter kurset håper jeg at deltakerne mine ble inspirert og fikk lyst til å kjøpe seg tenger & streng for å så vikle seg ivei med hva enn de måtte finne på !!! Teknikken fikk de forhåpentligvis av meg denne litt spesielle lørdagen i januar,ute på en perle av en øy i trondheimsfjorden etsteds ;)

9 kommentarer:

liven sa...

Åh ..tenker dette var utrolig kjekt :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så gøy!

brudeblogg sa...

Så spennende! Fine ting dere lager på kurs :)

Anne sa...

WoW gratulerer til deg for vel gjennomført Gunda, slå deg nå stolt på brystkassen :-)

Synøve sa...

Fine greier - slikt liker vi:) Gratulerer med vel gjennomført:) Kanskje du holder flere kurs ute på landsbygda rundt omkring eter hvert også du?.....hm.... Klem

Signe Amalie sa...

Ja dette var bra gøy, Gunda! Flott gjennomført kurs som ga masse inspirasjon :)

Lise B sa...

Så spennende! Tenk hva man kan lage bare av streng, du

lillvic sa...

Så flott at du har startet med kurs. Da er det jo håp om at vi råkes ved :))

lillvic sa...

Så flott at du har startet med kurs. Da er det jo håp om at vi råkes ved :))