Sider

søndag 24. februar 2013

Henry Baby !

Her ser du Henry.....
Lille Henry var på besøk hos meg igår sammen med mamman og pappan sin.....
Henrys mamma ble jeg kjent med via hennes blogg du kan finne her .
Henry var 11 dager på bildene, idag er han 12 dager  ;) 

Prosjekt baby er nå godt igang takket være lille, snille, søøøøte Henry og foreldrene hans ;)
Og veien....? Den blir til mens en går.... Tenkte jo egentlig låne ut dette redet jeg har lagd til babyfotografer, men fikk en aldeles perfekt idè etter at Henry dro herfra igår mens jeg kikka på bildene ...
Det er så moro når ideène bare blir "kasta" inn i hodet på deg og som vanlig blir ikke ideèn min helt som den skulle men slik er jo som regel mine prosjekter......
Så "Prosjekt baby" nærmer seg nå slutten så følg med følg med - gleder meg til å vise dere.
Og ja,gleder meg som en unge faktisk ;)
Og igjen; tusen tusen takk til Elin og pappan for lånet av lille Henry ;) 100% perfekte baby Henry !

7 kommentarer:

Laila sa...

Fantastiske bilder, blir spennende å følge med.
Ha en fin kveld, klem Laila

Fargevandring sa...

Dette var aldeles nydelige bilder. Du er så flink!!!

Synøve sa...

Dette var faktisk helt nytt - har aldri sett noe lignende før:) Sjølsagt måtte en slik idè komme til deg...:))) Du er bare noe helt for deg sjøl du Gunda:) klem

Anne sa...

Kan jeg komme med en snart jeg også??

Bossa sa...

Hærlighet så vakkert! Du er bare superflink! Klem.

Mor Inger`s hus sa...

Så nyyydelig :)
Og så herlig med skikkelig vri baby på saueskinn.

Ha en fin dag, gleder meg til resten.

Klem Inger

4 i Kiellandsgata sa...

Fantastische bilder=) For en super idé. Ser ut som han ligger i et reir, og det synes jeg var veldig koselig=) Fiiin uke til deg=) Vibeke