Sider

onsdag 13. mars 2013

dill dall og sånnt....

Innimellom må en rote igjennom noen kasser for å finne det en egentlig leter etter, og denne gang fant jeg jaggu meg påskepynten og det før påska var starta ! Den påskepyntinga er ikke så stor egentlig men fikk kjøpt meg noen nydelige egg ifjor og så fikk jeg meg et stort egg av en venninne for et par år tilbake og sammen med harepusene fra 80-tallets storhetstid troner de nå på kjøkkenbenken!


Egentlig helt fantastisk til meg å være -
og hvor bliver den tiden av...? Påska er jo like om hjørnet ; tror jeg må shoppe meg noen dager ekstra!

3 kommentarer:

brudeblogg sa...

Fantastisk flott stilleben! Likte spesielt godt fargen på fatet :)

Anette sa...

Alltid kjekt å pakke opp fjorårets pynt. Jeg blir alltid like overrasket hver gang over skattene jeg har :)
Ha en fin helg!
Anette

Landcharm sa...

Dette var stilig pynting! Ja, trenke at påsken er her snart - det har jo akkurat vært jul...