Sider

mandag 1. april 2013

Kurs !

Gøy med Hesjestreng og blomstertråd !
........
Kurset går over en dag, og når du er ferdig med kursdagen kan du gå ut og vikle og skape hva du vil med eget uttrykk eller rett og slett kopiere gamle taterarbeider !


Jeg gir deg det grunnleggende innen faget loffersløyd/taterarbeide og vi lager alt fra kroker, lysestake, krukke og bordskånerog litt til...
....
Det eneste du trenger å stille med er godt humør og kanskje et forkle til å beskytte klærne dine med om du ikke kommer med arbeidsbuksa di da ;)


Alt av utstyr, verktøy , hansker etc stiller jeg med.
Kurspris kr 1200.-
...
Fra 2014 tar jeg kun på meg kurs arrangert av lag/foreninger .


Vel, er du interessert send meg en mail på gunda.m@ntebb.no  
.........
Og er dere en gruppe, lag som har eget kurslokale stiller jeg gjerne opp og holder eget kurs for dere !
.....
Neste kurs ;
-Høsten 2013  Mail meg gjerne for spesielle ønsker !
( må ha minst 4 stk for å avvikle kurset )