Sider

onsdag 17. april 2013

Maxima...


Prøvde en stund å ha det rolig og ryddig rundt dataen, men fant ut at jeg ikke er noen minimalist.....
Det kunne vel dere ha fortalt meg forlengst og ;)
Jeg går nok for maximalisme !


Så på "kontoret" er det nå tilbake til det samme gamle, jeg bare må ha noe grønt, vakkert og gammelt å kikke på mens jeg jobber på denne dataen....


Og se kameraveska mi ;D elsker den og det er for gæli bare å ha den stående i et skap når jeg ikke bruker den; nei opp på arbeidsbordet med den !!


Til dere som lurer på mere kursing så bare mail ivei om hvilken helg det passer for deg .
Info finner du her X
...

2 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Herleg arbeidsplass du har!!

Landcharm sa...

Jeg liker det jeg ser iallefall. Utrolig mange artige og spennende detaljer hos deg. Nyt helgen!