Sider

torsdag 25. april 2013

Uforutsigbar...

Titt tei, her kommer et bilde av veggen inn mot kjøkkenet mens jeg holder på å lære meg en ny innstilling på dette kamera..... 


Og vips, der kommer Luna the Dog og vil gjerne ut.
Ut og grave i hagen.....! Pliiis da ;D Og hvem kan vel motstå det blikket der ?


Vel, må vel finne seg i at hagen ser ut som en potetåker når en har aktiv hund eller ;) Her ofrer man alt og 25 kg fuglefrø ble og netopp kjøpt inn til disse pip pipene der ute.... Her mates det året rundt, elsker besøk av fuglene !
....
Fikk mail fra en dame her om dagen, hun sa hun likte bloggen så godt fordi den var så uforutsigbar...
Hun visste aldri hva hun kom til å få se neste gang hun kikka innom, ja den var som en twistpose bare litt mere "rustikk" og det var da morsomt ;)
Takk for besøket, og ja hva skal jeg blogge neste gang mon tro. Gubben og katten...?

4 kommentarer:

Yvonne sa...

så nydelig kjøkken du har! og herlig Luna du har!!

Ønsker deg en suuuper fin kveld!!

klem!

Synøve sa...

Katten har vi vel sett før - men gubben derimot - han er nytt stoff;))
Om det er potetåker i hagen eller hva som helst annet er snart ikke så nøye - makan til treg vår har jeg ikke opplevd tror jeg! Så her holder man seg inne og pleier forkjølelsen så lenge - må da bli varmt der ute snart? Klem

brudeblogg sa...

Jeg har lyst på en hylle på veggen der jeg kan stille ut alt mulig fint jeg har!
Du har mye morsomt og du har en totalt annerledes stil og blogg!
Det er til å bli glad av, Gunda! :)

Landcharm sa...

Ja, litt uforutsigbar og leken, og det liker jeg! God helg!