Sider

søndag 26. mai 2013

Årets hage....

Jadda, så ble det konstantert at så å si hele plenarealet er angrepet av isbrann.....
Så det som tidligere så ut som potetåker ser nå virkelig ut som en potetåker ;(


Gidder ikke ta bilder av herligheten, og ikke nok med det.....Den flotteste av de 4 junisøtmisplene er selvfølgelig død den også. Ja og den vakre eika ved dammen......

Vi er vel ikke de eneste som har hatt en hard vinter, får trøste meg med det og javisst; det kunne vært noe værre! Så da er det bare å brette opp ermene igjen da ;)

5 kommentarer:

Lise Dagrun Løset sa...

Hard vinter, her også! Mange av de trofaste staudene er borte, men nå har vi jo heldigvis Hageland i nærheten, så det blir nok en del handling. Vi gir oss ikke så lett!

Anette sa...

Det er så utrolig trist når vakre blomster og planter dør av en hard vinter. Men sånn er det og ikke noe å gjøre med. Tenker det blir vakkert igjen når sommeren kommer. Stå på!
Mer eller mindre alt i krukkene mine er dødt etter vinteren :( Men gleder meg alt til å handle inn nytt. Aldri så galt at det ikke er godt for shoppinggleden :)
Fortsatt fin søndagskveld til deg!
Anette.

4 i Kiellandsgata sa...

Så utrolig kjedelig!!! Mye har tatt kvelden her også, prøver å trøste meg med at jeg kan kjøpe nytt eller finne på noe annet morsomt=) Fiiin søndag til deg=) Vibeke

Mor Inger`s hus sa...

Vinteren har ikke vært snill med tomta mi heller - isbrann over nesten hele plenen :(
Og døde planter, men er vel bare å brette opp ermene - vi vil ha sommer :)

:) Inger

Yvonne sa...

Lekkert!!! kjenner jeg har skikkelig hage-lyst for tiden!! =)=)