Sider

tirsdag 7. mai 2013

Gjenbruksnerd

Javisst, gjenbruksnerd som jeg er brukes selvfølgelig regnvannet om igjen!
Taknedløpet på tilbygget går rett i tønna og det er så genialt når man bare skal ha en ause eller to og slenge på en skvett vann her og der ;)



Nå tenker dere sikkert at det må da bli noe voldsomt med rust i vannet og ingen planter er vel så jernfattige at de trenger det...? Vel, inne i tønna har jeg en litt mindre plast tønne . Det er egentlig ikke så masse plast rundt meg men akkurat her bryter jeg regelen ....


Og hipp hurra gjenbruksnerden er så glad !!!!
Sjekk de frodige rabarbra bladene da - Love it ;))))
Av forståelige grunner har jeg lagt hønsenetting over enn så lenge.........
....
Nei, våren er travel. En kan da ikke sitte her og blogge når en kan være ute og jobbe....

5 kommentarer:

Lise B sa...

Våren kommer knallfort nå, men den tok sin tid. Lørdag høstet jeg 2 cm lange gressløkskudd fra kassen på verandaen, det er da noe det også

4 i Kiellandsgata sa...

Må le av den søte hunden din som graver og graver! Kunne gjerne tenkt meg litt hjelp, så send henne over=) Du har så utrolig kul stil!!! Jeg digger deg=) Vibeke

Refleksjon på livsvegen sa...

Herleg Gunda!
I dag sat eg på ei trapp i hagen og kosa meg med is+kaffi.. og jammen fann eg grasløk i ei krukke ved sidan av :-)
Så då måtte eg på leit i hagen og der fann eg flotte rabarbrasprirar, herleg!!

Vårklem

Mor Inger`s hus sa...

Herlige vår - rabarbraen er ett sikkert vårtegn.

Stilig tønne da - og me må jo ha lov å juksa pitte lite grann av og te....

Fine dager til deg.

:) Inger

Synøve sa...

Herlig i hagen din - er vel i hagen man skulle vært i dag;)Men; noen skal ut og farte....er du på jobb i dag kan det hende vi treffes, i alle fall skal jeg forbi....;) Klem i sola