Sider

torsdag 9. mai 2013

Jeg, endelig en Rosablogger !!!


Snakket med en journalist her om dagen og hun lurte på hvor mange som var innom bloggen i løpet av uka. Ikke så mange sa jeg, kansje 100 om dagen.....


Hun syntes visst det var bra pr dag men jeg sier det er langt til et par tusen slik de store bloggerne har !
-Nei men da får du starte som "rosablogger" da vet du sier hun lattermildt og refererer til bildene av Luna The Dog med rosa sokker for en stund tilbake ;)


 Så her er vi altså igang som rosablogger og blogger nå et par utgåtte "hagesko" av skikkelig gammel sorten ;) De er som regel plassert ved komposten og inneholder som regel takløk men "noen" har visst flytta på de....... 
Og ja, som du ser bruker jeg småstein til drenering i skoa ;) og legg merke til den rooosa vannkanna der bak.....


Ellers er dagens OutFit i gult, skjerf fra Cubus og briller fra Rema1000......
Og til deg som tipsa oss om å strø tørrfor ute om morgenen for å unngå graving, så må jeg desverre si at det ikke funker her i huset. Lune er ikke spesielt glad i mat om morgenen men skjæra var veldig glad for tipset da ;)
Og denne blogginga skal jo være gøy og ikke avhengig av hvor mange som gidder å lese den, likedan er det med haginga; Er det ikke gøy så driver en vel ikke på med det !
Ha en fin fin himmelsprett to som firbente !

6 kommentarer:

4 i Kiellandsgata sa...

Ha, ha, jeg ler! Beste rosabloggen jeg har lest=)... det har jeg kanskje ikke grunnlag for å si, siden jeg ikke leser rosablogger=) Fiiiin torsdag til deg=) Vibeke

GundaM sa...

leser de ikke selv heller og regner emd de har et litt annet innhold ja.....og ikke nødvendigvis rosa i ordet rette forstand ;)))

men rosablogg-rustickiale.....

GundaM sa...

leser de ikke selv heller og regner emd de har et litt annet innhold ja.....og ikke nødvendigvis rosa i ordet rette forstand ;)))

men rosablogg-rustickiale.....

brudeblogg sa...

Ja, det blir rosablogg i positiv forstand! :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Herleg Gunda!
Og ein kan ikkje bli opphengt i besøk pr.dag eller veke..
Blogge må ein gjere fordi det er gøy! Men klart det er hyggeleg at nokon gidd å lese (og evnt.kommentere då) ;-)

Fortsatt god Kristi Himmelfart!!

Mor Inger`s hus sa...

Har aldri lest en rosablogg, men falt helt for din rosablogg.

Og skjønne vofsen - ja, disse hundne våre må finne seg i litt av hvert.

Klems