Sider

søndag 12. mai 2013

Store Blå . . .

Lappeteknikk...En stooor passion for meg for et tiår siden, trodde nesten det skulle bli min bane men jeg vokste ifra det.... Gamle jeans ble samlet og sprettet opp for så å bli til gedigne, svære tepper !
Her er et par av de ;)


Lappe puter ble det endel av også.
Brukte guttas skjorter og en gammel sommerkjole i blåtoner.....
Fantastisk av meg egentlig som aldri har vært noe glad i blått å bruke dette den dag idag......



En gjennomskinnelig blå baby sommerkjole henger på en drivvedstokk over sega.
Minner om sommer, sommer og sommer !!!!


Og snart er den her for fullt, men først;
Mai er rødt hvitt og blått  !

3 kommentarer:

Mor Inger`s hus sa...

Du verden for noen flotte tepper og puter. Jeg elsker blått:)

Den rustne greia som henger lengst til vesntre på det siste bildet - hva er det. Fant en slik i ett dødsbo, men har ikke helt greid å se for meg hva den har vært brukt til.

Fin søndag til deg.
:) Inger

Anne Lise sa...

Kjempefine teppper, inspirerende! Her "henger det" det noen timer med jobbing :) Den lyseblå kjolen var også helt nydelig! Fortsatt finfin mai og vårmåned til deg :)

brudeblogg sa...

Blå lapper er fint! Og for en skjønn barnekjole!
God 17. mai! :)