Sider

søndag 9. juni 2013

En duk er en duk...?


Som dere har fått med dere er jeg inne i en rabarba steam for tiden ;)

Ikke bare syltes og saftes det, det dekoreres også og det er jo det artigste jeg vet!!!!
Mange av dere bruker rabarbra bladene til å støpe betongfat, jeg elsker bruke de som små duker/brikker ute i hagen ! Og nå ser jeg at denne nesten ser ut som afrika kartet ;D



Det blir jo så flotte når de begynner å visne litt.
Henger der slapt utover bordkanten...Drømme, drømme ;)


Skal tro hva lille Luna The Dog drømmer om.
Og tenker hun som så; Herligheten HVA blir det neste lissom....?
Imorgen skal det blogges en oppskrift ingen har sett maka til, tro jeg da...Vent å se ;)
........
Love the green way- go the green way !

6 kommentarer:

4 i Kiellandsgata sa...

Åhhh, gleder meg allerede til oppskriften=) Du er så utrolig kul, og hagen din må være et eventyr=) Vibeke

Lise Dagrun Løset sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lise Dagrun Løset sa...

(Prøver igjen....) Flotte bilder du tar, GundaM! Herlig! Gleder meg til neste "sprell"!

FIOLINESBLOG sa...

ha ha ha,tenker du kan gli rett inn i steinerskolen,der er det mye drapering.......klem

~ mormor sa...

Du har en spennende hage, Gunda, og så tar du så morsomme bilder :)

Anne Lise sa...

Superfine bilder, og en svært så kreativ duk :) :) Ønsker deg en snart ny og finfn uke i rabarbraen :)