Sider

tirsdag 25. juni 2013

En vill klem !


En liten forsinket midtsommer klem til alle som titter innom bloggen idag ;)


Juni er snart over, sommeren er her !
Det grønne blir grønnere, det ville blir villere - det siste treet ble dratt opp med vinsj igår; trist men en realitet. Rosetrærne, buskene lar vi stå litt til, kanskje blir det liv i de tilslutt..... Ser polarstjerna begynner bli grønn helt der ute i tuppene; det er håp !
......
Men nå begynner hagen å bli sitt sanne jeg;
Vill, villere; villest !

2 kommentarer:

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Herlig med en vill hage, da trenger en ikke gå inn å styre så mye. Den styrer seg selv :)Og sjarmerer med sin egenrådighet...
Sommerhilsen fra Anette

Laila sa...

Håper klemmen gjelder i dag også. Herlig med vill hage, det ønsker jeg meg også, men jeg er nok litt for ryddig. Kanskje jeg klarer det nå, for jeg føler at jeg ikke orker så mye for tiden.
Ha en fin dag og klem til deg også.
Laila