Sider

mandag 10. juni 2013

Rabarbra & Granskudd gelè !

Jeg er vel at av de minst tolmodige mennesker nord for Dovrefjell.....
Så som dere skjønner er jeg travel på kjøkkenet, og det kan av og til forekomme små feil slik som  f.eks at årets granskuddgelè ikke ble stiv.

Hva gjør man så da og samtidig ikke er av typen som liker kaste mat..?
Vel, en håndfull rabarbrastilker ble renset, kuttet opp og lagt i en glassbolle og fikk et par glass flytende granskuddgelè slått over seg....
Har stått natta over her nå og det skal bli spennende å se om det blir spisende !
Finner ut etter jobb idag!

Imens kan man bare fortsette å slenge disse vakre rabarbrabladene rundt omkring seg !Stakkars dere; får vel inntrykk av at jeg ikke gjør annet enn leker emg i denne rabarbraverdenen, hihi ;)
Fin dag til deg !

3 kommentarer:

Synøve sa...

Du er noe helt for deg sjøl du Gunda - jeg ser rabarbrablader med heeelt nye øyne nå - det er liksom rabarbra FØR Gundainnlegg og rabarbra ETTER Gundainnlegg....;)

Furulunden sa...

Jeg tror jeg vil lage meg et sjal av rabarbrablader. Ja, ideene kommer når du slenger dem rundt på denne måten :)

GundaM sa...

javisst Synøve, jeg er vel noe for meg sjøl..... men det gjør ingenting ;)

Og javisst Furulunden, et sjal...Genialt da!!!! det må jeg prøve;D takk takk for tips;)