Sider

søndag 28. juli 2013

Gull !

Dette er som ekte gull for meg ;D
På besøk hos verdens flinkeste hagedame samt skrotnissedame som meg her om dagen, og hun hadde litt for mye av alt derfor lurte hun på om jeg kunne ta entur og da var jeg ikke tung å be....
























En liten rull med streng, uvisst hvilken type men den er aldeles fantastisk å jobbe med !!! Kanskje finnes mere der det kommer fra..?
....
Ble med mere hjem også, men i og med at min kjære mann var med måtte jeg denne gang bare begrense meg  ;)Dere vet, mannfolk....

4 kommentarer:

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Skal bli spennende å se hva du kommer til å kreere av dette :) Alltid kjekt å lese bloggen din og følge med på hva som skjer hos deg. Du får alltid noe flott ut av det vi andre går forbi og tenker er skrot.
Gjenbruk er bra :)
Sommerhilsen fra Anette

Kathrine sa...

Skal se om jeg finner mere vikletråd til deg jeg:)
Og så skulle du da kommet alene må du skjønne, da skulle du fått med mere,)
Snakkes:)

Furulunden sa...

Hehe!! Så rart at man kjenner seg igjen... Gå alene neste gang! Mennene er jo så hyggelige, men dog begrensende når det gjelder rusk og rask som vi så gjerne vil ha litt mer av ...

Mor Inger`s hus sa...

He, he..., men hun bor vel ikke lenger unna enn at du kan ta en tur aleine en dag :)

Klem Inger