Sider

torsdag 18. juli 2013

Slenge dritt ...


Du er vel klar over at det været vi har i midt norge for tiden er perfekt til å slenge dritt i..?


Igår ettermiddag tok jeg utvanna hønsemøkk og slengte litt rundt både her og der ute i hagen ;)


Hønsemøkk er kjempeflott i slikt vær, ikke kjenner en lukta av den heller for man sitter jo inne og fyrer med ved. Sant ?


Liker best gjødsel som  det lukter av, har på følelsen av at den er best ;)
Om jeg henger med hue for tiden..?
-Neida, bare de med stilk det, jeg slenger dritt !

5 kommentarer:

Lise Dagrun Løset sa...

Du e så gau, GundaM!

GundaM sa...

-ja, man kan bli fristet til å bli litt ironisk og på kanten i dette været....fortvilt oppi til deg og vel ;)

Lise Dagrun Løset sa...

Heldigvis tåler jeg regn og ruskevær bedre enn sol og varme, så jeg fortviler ikke over sommerværet så langt.
Skal du på hjemlige trakter i sommer, må du ta en svipptur innom Rindal'n!!

Anne Lise sa...

:) :)... Det er jo bedre å slenge dritt rundt seg selv enn til andre da... :) Finfin fredag til deg :)

gult hus i svingen sa...

Ja du kan spøke du Gunda. Været er dritt, men fra mandag av, når vi er ferdig med ferien. DA blir det finvær da:)
Kos dæ med drittkastinga di du, få det ut:)
Ha ei flott helg.
Trine