Sider

onsdag 21. august 2013

Bitter Buttons.... Gule knapper!


Er utrolig dårlig på å huske plantenavn og denne reinfannen husker jeg nesten aldri navnet på når noen spør, men så fikk jeg se navnet på engelsk og da ble det litt enklere å huske....
Bitter Buttons, yellow Buttons etc etc, hihi


Syns den lyser så fint opp ved inngangspartiet på huset vårt ;)
De blomstrer fra tidlig juli til ut i oktober og jeg lar de stå helt til jeg ser de har frødd seg så vet jeg at neste års inngangsparti blir ok også ! Elsker ville planter/urter som greier seg selv og se;
 de vokser til og med innenfor gelenderet ;D

4 kommentarer:

Asienia sa...

Przepiękny taras!

Refleksjon på livsvegen sa...

Dei er kjempefine!
Godt med alt som kjem igjen utan altfor mykje styr og stell :-)

"No må du itj fårrå nålles!"

klem

Liv Elin sa...

Åh æ sku ønske det va her...man kan nemli farge med de å det ska bli så nydeli grønt! :)

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Kjempefint inngangsparti med de gule blomstene. Og så er det herlig med alt som styrer seg selv :)
Jeg har prøvd meg med litt ville planter i krukker, men med dårlig hell. De vil nok helst vokse fritt.. og det kan jeg godt forstå :) Så da blir det krukker med kjøpeblomster her :)
Hilsen fra Anette