Sider

fredag 16. august 2013

Det gror !



Heia der.
Et lite øyeblikksbilde fra den gamle "badestampen" ute ved utestua ;)
Stampen som først var et lite spa men som gikk over til å bli kornåker, før den så ble omvandlet til en potetåker men nå altså en beholder for bregner....


Som dere ser trives de og håper de berger der om vinteren og.
Ja, det nesten gror for  mye for tidenmen kan ikke klage da . 
Straks helg og ser ut til at den blir fullbooket også !
Stor hageklem fra meg - Take care !

5 kommentarer:

Yvonne sa...

Så stilig da! fikk litt sånn oase følelse =)

brudeblogg sa...

Koselig hagebilder som alltid hos deg :)
Styrtregn i Bergen i dag!
Endelig viser jeg noen av bildene fra deg på bloggen min :)

Lin sa...

Veldig veldig fint! Bregner er en ny dille jeg er på vei inn i! ;) Goood helg!

Anne sa...

Nemmen ble det slutt på badinga??

Maria at inredningsvis sa...

VILKA UNDERBARA BILDER härinne:) din blogg är verkligen jättefin...har du bloglovin??

Kolla in min blogg för lite sovrums inspiration:)

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning